پلاسک این سهم الماسه
-
izadi
#تپولا در هر دو حالت هر سهم تپولا چندین برابر قیمت الانش خواهد شد
-
تحلیل تکنیکال بنیادی سرو
کاسپین تحلیل بنیادی اپدیت سود سال 1405 : 732 ت پی بر ای تحلیلی : 3 پ.ن : کاسپین هم از اون سهمایی هست که فروشی نیست ، مگر اینکه خیلی اورولیو بشه
-
محمدعلی اکبری
ارزش مسکن شنبه یه مثب3 میزنه بعد تصمیم می گیره بره بالا یا روند نزولی. به تصمیم شاخص کل بستگی داره که مقاومت 5میلیون و 180 و رد کنه پرقدرت یا نه
-
محمد حسن
#شلرد نفت از 110 دلار برگشت 68 بخاطر باز شدن تنگه هرمز و امضای تفاهم نامه. دلار از 150 برگشت 166 تومن بخاطر همون تفاهم نامه. چرا ؟! چون .. کی ضد بورسه و وی پشت طلا هست ؟!
-
شعلههای خیال ' آموزش نویسندگی
از الان اینجا باشه لزومی نداره کل پارتا رو بخونین از هرجا تونستید بخونین💞✨
-
آقا حمید
چدن احتمالا این دی پی اس میره برای گزارش سه ماهه باید فسازان پرداخت کنه نه فقط تصمیم تا تو چدن منعکس شه
-
اهرم کاملا شرایط رشد اهرم با شرایط بنیادی واگرایی منفی داره پتروشیمی ها تکلیف گزارش 3 ماهه شون مشخص نیست فملی که سنگین در پورتفوی اهرم هست پی ای به شدت بالایی گرفته و مس هم امروز سقوط کرد حواس تون باشه شاید اهرم رو شنبه صف خرید هم ببینید ولی تله هست اهرم اصلا شرایط شکست 5000 رو نداره
-
سهام سیمانی سیمانا چه اینده ای داره اصلاح یا رشد
-
سصفها با افزایش تتر به بالای170 ؛ صددرصد از شنبه حداقل 40 درصد رشد خواهیم داشت
-
آقا حمید
چدن دلیل نمیشه که تا خبری یا گزارشی باشه بره بالا در سهام شما اینده رو میخری روند میگیره بالا میره بعد باید برعکسشو در نظر بگیری به فکر فروش بیفتی