〰️ #مثقال 😄 12 هزار تومان میتونه پایان اصلاح از کف کانال باشه… 🗓 1405/03/31
-
S
#کاما فروختی نوسان بگیری از این خبرها نیست بازیگر اجازخ ورود نوسان گیر رو نمیده
-
💲چشم انداز طلا و بورس 💲
امروز وزیر اقتصاد از بازنگری نرخ سود بانکی صحبت کرد و طبق معمول بخشی از فعالان بازار سرمایه ناراحت شدند. جالب است؛ وقتی بحث قیمت گذاری دستوری فولاد، سیمان، خودرو، ارز، برق و گاز می شود، همه از اقتصاد ازاد و مکانیزم بازار دفاع می کنند. اما به محض اینکه نوبت به نرخ بهره می رسد، انتظار دارند قیمت پول دستوری و پایین نگه داشته شود تا بورس رشد کند! نرخ بهره هم مثل قیمت دلار، فولاد و سیمان یک قیمت است؛ قیمت پول. اگر با قیمت گذاری دستوری مخالفیم، باید با سرکوب دستوری نرخ سود هم مخالف باشیم. اقتصاد بازار را نمی شود انتخابی پذیرفت؛ یا به مکانیزم بازار اعتقاد داریم یا نداریم. در نهایت بورس قوی از بهره وری، سوداوری، سرمایه گذاری و رشد اقتصادی می اید، نه از ارزان نگه داشتن مصنوعی پول.
-
S
#کاما تحلیلت از کاما صحیح نیست بزودی معلوم میشه سهم کدوم طرفیه
-
علی
#ذوب 7 سال پیش. به اندلزه قیمت. یک خودرو چانگان شاسی. پول وارد. بورس کردم. پول با ارزش. ان زمان قیمت خودرو چانگان. حدودا. 150 میلیون تومان بود. ولی بجای خودرو. این پول را وازد بورس و این سهم. کردیم. در 7 سال. قیمت خودرو تبدیل شده به بیش از 3 میلیارد تومان. با دلال بازی و…و سرمایه مان. در بورس. و این سهم. تبدیل شده. به 90 میلیون تومان. در بورس سرمایه مان منفی. و ذوب. گددید. امروز. قیمت. سهم. چقدر بایستی رشد کند. که به اندازه تورم برسد. خرید همان خودرو. بورس بشدت. عقب ماندگی. دارد. و…
-
Safa
سلام و درود اسد جان منم سال قبل بعد مجمع خارج شدم متاسفانه مالک این سهم بوستانی هست و شریک خوبی نیست نه می زاره سهام صعود کنه و سهامدار از زیان سال 99 خارج بشود نه سود سالانه تقسیم می کنه ولی من چشم انداز مثبتی در سهم میبینم وارد این سهم دیگه نمیشم چون نزدیک به 60 درصد زیان زد با این حال اینده سهم بسیار خوبه #غشهداب
-
احسان
#شبندر شب خوش . از قدیم گفتن : ماهی خوردش به گندش نمیارزه . حکایت ، حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن بورس هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش ، توقف نماد و… در شرایطی که به راحتی صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد حداقل 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند !!! به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا هیچ سهمی در طول چند سال گذشته بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی مشابه خدمت بدون جیره و مواجب است !!! به امید بیداری سهامداران یا حداقل شکوفایی بورس . پاینده باشید .
-
Market Wolves🐺
🔻 DRIFT 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.02214 حدضرر: 0.02058 (7%) اهرم مد نظر: 28 📌 TP 1: 0.02325 +5% 📌 TP 2: 0.02369 +7% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
Market value
#رمپنا #شاخص_بورس #ومپنا بمپنا رمپنا میتونه فارغ از جو منفی یا مثبت بازار خودش رو بالا بکشه! بخواد فقط یک پی بر ای چهار هم بگیره جا داره تا 2800 تومان بالا بره! خیلی از حقیقیها و حقوقی ها تو بازار رمپنا ندارند و باید در کمین باشند که بتونند این سهم ارزشمند رو به سبد بیارند. حالا عده ای با شهامت میان و سرخطی میزنند برای زودتر بدست اوردنش و عده ای هم کمین کرده اند تا صفش بریزه و بعد وارد بشوند. توصیه و رفتار منطقی برای سهامدارهای رمپنا این هست که سعی کنند سهمشون رو حفظ کنند و اسیر نوسانات احتمالی نشوند و از این سهم بیشترین سود رو با سهامداری ببرند انشاالله.
-
شهریار
#وسدید فقط باید یه خدا پناه ببریم
-
sokooteshab
🍿 تمدن کهن! #تمدن #ایران #فنجان #shorts 🔗 https://www.youtube.com/watch?v=pC_WFz5-vFo 📺 1080p 🌏 💜 @MegaSaverBot https://www.youtube.com/watch?v=pC_WFz5-vFo