جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Safa | safaei6366
۰۱:۴۷:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

سلام و درود اسد جان منم سال قبل بعد مجمع خارج شدم متاسفانه مالک این سهم بوستانی هست و شریک خوبی نیست نه می زاره سهام صعود کنه و سهامدار از زیان سال 99 خارج بشود نه سود سالانه تقسیم می کنه ولی من چشم انداز مثبتی در سهم میبینم وارد این سهم دیگه نمیشم چون نزدیک به 60 درصد زیان زد با این حال اینده سهم بسیار خوبه #غشهداب

لیست اخبار