#ذوب 7 سال پیش. به اندلزه قیمت. یک خودرو چانگان شاسی. پول وارد. بورس کردم. پول با ارزش. ان زمان قیمت خودرو چانگان. حدودا. 150 میلیون تومان بود. ولی بجای خودرو. این پول را وازد بورس و این سهم. کردیم. در 7 سال. قیمت خودرو تبدیل شده به بیش از 3 میلیارد تومان. با دلال بازی و…و سرمایه مان. در بورس. و این سهم. تبدیل شده. به 90 میلیون تومان. در بورس سرمایه مان منفی. و ذوب. گددید. امروز. قیمت. سهم. چقدر بایستی رشد کند. که به اندازه تورم برسد. خرید همان خودرو. بورس بشدت. عقب ماندگی. دارد. و…
-
Alimah
#خودرو سودی در کار نیست خارج بشید..
-
شایان زد
#سصوفی لعنت من رو پولش حساب کرده بودم نمیدن فردا
-
اشو
#لازما اگر مشکل تجدید ارزیابی شرکت حل شود و تجدید ارزیابی از محل زمین بدهد میزان تجدید ارزیابی به 80 هزار درصد می رسد
-
زکی زاده
#فصبا یکشنبه 31 خرداد 22000 تن بریکت در بورس کالا عرضه شد و با قیمت میانگین 34 میلیون در ازای هر تن معامله شد کل فروش خردادماه فصبا در بورس کالا 2.1 همت
-
Market Wolves🐺
🔻 BULLA 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.005430 حدضرر: 0.004887 (10%) اهرم مد نظر: 20 📌 TP 1: 0.005704 +5% 📌 TP 2: 0.005975 +10% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
محمد علی بوشهری
چه عملیاتی ؟ 30 تومان رو تو صورت مالی مشخص کنید . من خودم سهامدار وگردش هستم ولی از اراجیف بافتن خوشم نمیاد . با دروغ و هوچی گری میخواستم پول دربیارم بهتر از بورس خیلی هست
-
Market Wolves🐺
🔻 SYN 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.1760 حدضرر: 0.1566 (11%) اهرم مد نظر: 18 📌 TP 1: 0.1867 +6% 📌 TP 2: 0.1955 +11% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
بروس وِین
#زفکا دوستان، هرکس زودتر تاریخ مجمع رو فهمید، اینجا اعلان کنه که جا نمونیم.
-
احسان
#شستا از قدیم گفتن / ماهی خوردنش به گندش نمیارزه این حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن سهامداری هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش و… در شرایطی که صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند خلاصه اینکه به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا اکثر سهم ها در طول چند سال گذشته و بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی جز خدمت بدون جیره و مواجب نیست !!! پاینده باشید .
-
S
#کاما تا قبل مجمع خیلی ها پیاده شدن مسیر حرکت رو به بالا میشه پاییز هم فراموش کن