جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان | ahsan2025
۰۱:۴۵:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شبندر شب خوش . از قدیم گفتن : ماهی خوردش به گندش نمیارزه . حکایت ، حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن بورس هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش ، توقف نماد و… در شرایطی که به راحتی صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد حداقل 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند !!! به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا هیچ سهمی در طول چند سال گذشته بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی مشابه خدمت بدون جیره و مواجب است !!! به امید بیداری سهامداران یا حداقل شکوفایی بورس . پاینده باشید .

لیست اخبار