🔻 DRIFT 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.02214 حدضرر: 0.02058 (7%) اهرم مد نظر: 28 📌 TP 1: 0.02325 +5% 📌 TP 2: 0.02369 +7% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
کانال خبری دُژَم
بازارها روی بازگشایی موفق تنگه هرمز حساب کرده اند؛ اما اگر تنش های امریکا و جمهوری اسلامی دوباره بالا بگیرد، نفت، سهام و دیگر دارایی های پرریسک با خطر افت شدید روبه رو می شوند. 1405/4/1
-
Sd
#وسدید هر روز اجناس گران و هروز قیمت سهام سهامدار واقعی کم و جیب نوسانگیر پر .. چرا ناظر خ ر مسلمان نیست
-
نطالب برجوع لیدر ودانا
-
ســــٓــﯠاد 𝟭𝟮:𝟬𝟬🖤
نسیت شو کنت ودی
-
Amirrr
#کفراور خدمت مدیر گ ا و سهم هم عرض میکنم بزودی تو مجمع باید جوابگو باشی . با پایین نگه داشتن ارزش سهم باید بری گو سفند بچ رونی
-
Amirrr
#کفراور نمیدونم این چه حریتی هست چون فملی منفی هست اینم باید تو صف فروش بفروشی . اینجوری میشه امروز نفر 750000تا میزنه تو گوشش . خیلی از بقیه سهم فروخته شده رو هم بقیه با کد زیر درصدی خریدن . بعد باید تو صف خرید التماس کنی مثل سگ یه دونه بهت بفروشن
-
مهدی-
#فاذر سلام من از سال 96 سهامدار فاذر بودم، با افزایش سرمایه هاش، سهامم به حدود 16 میلیون رسید، که سال 1404 بعد از جنگ 12 روزه، اشتباه نکنم توی مهرماه بصورت کامل روی قیمت های حدود 200 تومن تونستم بصورت کامل از این سهم خروج کردم. دوستان این سهم حواشی بسیار داشت این سالها، سهم خیرداری هم برای من نبود چون هرچقدر سود کردم، تورم چندین برابرش رو بلعید. فقط تجربه من بهتون بگم که از هرچی گروه های تلگر… یا شبکه های اجتماعی دیگه که چهارنفر پیدا بشه داخلشون امیدواری الکی بهتون بدن ، دوری کنید. یک گروه کوچیک 100 نفره تقریبا از فاذر توی تلگر… ما داشتیم، اکثریت اعضا هرکدوم بالای 5-6 میلیون سهم داشتن، شاید یکی از دلایل اصلی که من تو اوج قیمت های سال 99 فاذر رو نفروختم یا تو اوج قیمت های سال 1403 سهام فاذر خودم رو نفروختم، تاثیر روانی افراد همون گروه و تارگت های تخیلی و داستان های عجیب غریب از اینده شرکت و قیمت و ارزش شرکت و سهم و این داستان های اغوا کننده بود، زمانی که از اون گروه خارج شدم، تونستم تصمیم بگیرم که کل سهام خودم رو بفروشم یا نگه دارم! توی اون گروه اقای مصطفی و ابولفضل و چند نفر دیگه ام بودن که همگی از قدیم سهام دار فاذر بودن. این سهم پر از دروغ و کلک بوده و هست و خواهد بود. تنها توصیه ای که میتونم کنم اینه به حرف هیچ کسی تو بازار ما اعتماد نکنید، به حرف هیچ کسی در مورد اینده این سهم اعتماد نکنید! میخواید بمونید، خودتون تصمیم بگیرین، میخواید خارج شید، باز خودتون 100% تصمیم بگیرین. بازار بورس و تمامی بازارهای مالی با قصاوت و بی رحمی تمام جلو میرن، هیچ کسی مفت برای شما سود قرار نیست بسازه! این موضوع رو باید خیلی هزینه و ضررمالی کرده باشی طی سالیان تا متوجه داستان بشی. این شرکت پشت پرده های عجیبی داشت، داره و قطعا در اینده خواهد داشت و سهامدار همیشه بی ارزش ترین بخش داستان هاشون از قدیم بوده، هست، خواهد بود! امیدوارم ضررهاتون بلاخره جبران بشه توی کلیت بازار یا حق
-
𝑻𝒉𝒆𝑽𝒊𝒃𝒆𝑹𝒐𝒐𝒎
اگه این دفعه فراخوان دادن اولین نفر که میره خودمم و اولین نفریم که میره پیش حاوید ناما بازم خودمم
-
Alimah
#خودرو سودی در کار نیست خارج بشید..
-
شایان زد
#سصوفی لعنت من رو پولش حساب کرده بودم نمیدن فردا