صنعت کانی های فلزی : کبافق - کمنگنز - کرومیت - تکنار @BadrehPardaz
-
بروس وِین
#زفکا دوستان، هرکس زودتر تاریخ مجمع رو فهمید، اینجا اعلان کنه که جا نمونیم.
-
احسان
#شستا از قدیم گفتن / ماهی خوردنش به گندش نمیارزه این حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن سهامداری هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش و… در شرایطی که صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند خلاصه اینکه به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا اکثر سهم ها در طول چند سال گذشته و بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی جز خدمت بدون جیره و مواجب نیست !!! پاینده باشید .
-
S
#کاما تا قبل مجمع خیلی ها پیاده شدن مسیر حرکت رو به بالا میشه پاییز هم فراموش کن
-
فاطمه
#کاما من قبلا کاما رو داشتم چند سال هم باهش می ندم بهتر تو زیگزار باهش وارد و خارج بشید
-
Market Wolves🐺
🔻 RESOLV 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.0214 حدضرر: 0.0199 (7%) اهرم مد نظر: 28 📌 TP 1: 0.0225 +5% 📌 TP 2: 0.0229 +7% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
S
#کاما فروختی نوسان بگیری از این خبرها نیست بازیگر اجازخ ورود نوسان گیر رو نمیده
-
S
#کاما تحلیلت از کاما صحیح نیست بزودی معلوم میشه سهم کدوم طرفیه
-
علی
#ذوب 7 سال پیش. به اندلزه قیمت. یک خودرو چانگان شاسی. پول وارد. بورس کردم. پول با ارزش. ان زمان قیمت خودرو چانگان. حدودا. 150 میلیون تومان بود. ولی بجای خودرو. این پول را وازد بورس و این سهم. کردیم. در 7 سال. قیمت خودرو تبدیل شده به بیش از 3 میلیارد تومان. با دلال بازی و…و سرمایه مان. در بورس. و این سهم. تبدیل شده. به 90 میلیون تومان. در بورس سرمایه مان منفی. و ذوب. گددید. امروز. قیمت. سهم. چقدر بایستی رشد کند. که به اندازه تورم برسد. خرید همان خودرو. بورس بشدت. عقب ماندگی. دارد. و…
-
Safa
سلام و درود اسد جان منم سال قبل بعد مجمع خارج شدم متاسفانه مالک این سهم بوستانی هست و شریک خوبی نیست نه می زاره سهام صعود کنه و سهامدار از زیان سال 99 خارج بشود نه سود سالانه تقسیم می کنه ولی من چشم انداز مثبتی در سهم میبینم وارد این سهم دیگه نمیشم چون نزدیک به 60 درصد زیان زد با این حال اینده سهم بسیار خوبه #غشهداب
-
احسان
#شبندر شب خوش . از قدیم گفتن : ماهی خوردش به گندش نمیارزه . حکایت ، حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن بورس هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش ، توقف نماد و… در شرایطی که به راحتی صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد حداقل 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند !!! به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا هیچ سهمی در طول چند سال گذشته بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی مشابه خدمت بدون جیره و مواجب است !!! به امید بیداری سهامداران یا حداقل شکوفایی بورس . پاینده باشید .