جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان | ahsan2025
۰۱:۵۲:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شستا از قدیم گفتن / ماهی خوردنش به گندش نمیارزه این حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن سهامداری هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش و… در شرایطی که صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند خلاصه اینکه به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا اکثر سهم ها در طول چند سال گذشته و بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی جز خدمت بدون جیره و مواجب نیست !!! پاینده باشید .

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار