#کاما تا قبل مجمع خیلی ها پیاده شدن مسیر حرکت رو به بالا میشه پاییز هم فراموش کن
-
Market Wolves🐺
🔻 BULLA 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.005430 حدضرر: 0.004887 (10%) اهرم مد نظر: 20 📌 TP 1: 0.005704 +5% 📌 TP 2: 0.005975 +10% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
محمد علی بوشهری
چه عملیاتی ؟ 30 تومان رو تو صورت مالی مشخص کنید . من خودم سهامدار وگردش هستم ولی از اراجیف بافتن خوشم نمیاد . با دروغ و هوچی گری میخواستم پول دربیارم بهتر از بورس خیلی هست
-
Market Wolves🐺
🔻 SYN 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.1760 حدضرر: 0.1566 (11%) اهرم مد نظر: 18 📌 TP 1: 0.1867 +6% 📌 TP 2: 0.1955 +11% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
بروس وِین
#زفکا دوستان، هرکس زودتر تاریخ مجمع رو فهمید، اینجا اعلان کنه که جا نمونیم.
-
احسان
#شستا از قدیم گفتن / ماهی خوردنش به گندش نمیارزه این حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن سهامداری هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش و… در شرایطی که صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند خلاصه اینکه به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا اکثر سهم ها در طول چند سال گذشته و بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی جز خدمت بدون جیره و مواجب نیست !!! پاینده باشید .
-
S
#کاما تا قبل مجمع خیلی ها پیاده شدن مسیر حرکت رو به بالا میشه پاییز هم فراموش کن
-
فاطمه
#کاما من قبلا کاما رو داشتم چند سال هم باهش می ندم بهتر تو زیگزار باهش وارد و خارج بشید
-
Market Wolves🐺
🔻 RESOLV 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.0214 حدضرر: 0.0199 (7%) اهرم مد نظر: 28 📌 TP 1: 0.0225 +5% 📌 TP 2: 0.0229 +7% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
S
#کاما فروختی نوسان بگیری از این خبرها نیست بازیگر اجازخ ورود نوسان گیر رو نمیده
-
💲چشم انداز طلا و بورس 💲
امروز وزیر اقتصاد از بازنگری نرخ سود بانکی صحبت کرد و طبق معمول بخشی از فعالان بازار سرمایه ناراحت شدند. جالب است؛ وقتی بحث قیمت گذاری دستوری فولاد، سیمان، خودرو، ارز، برق و گاز می شود، همه از اقتصاد ازاد و مکانیزم بازار دفاع می کنند. اما به محض اینکه نوبت به نرخ بهره می رسد، انتظار دارند قیمت پول دستوری و پایین نگه داشته شود تا بورس رشد کند! نرخ بهره هم مثل قیمت دلار، فولاد و سیمان یک قیمت است؛ قیمت پول. اگر با قیمت گذاری دستوری مخالفیم، باید با سرکوب دستوری نرخ سود هم مخالف باشیم. اقتصاد بازار را نمی شود انتخابی پذیرفت؛ یا به مکانیزم بازار اعتقاد داریم یا نداریم. در نهایت بورس قوی از بهره وری، سوداوری، سرمایه گذاری و رشد اقتصادی می اید، نه از ارزان نگه داشتن مصنوعی پول.