#بجهرم | شتاب فروش در خرداد به اوج رسید؛ ثبت بهترین عملکرد فصل گزارش عملکرد بجهرم از روند صعودی درامدها در بهار امسال حکایت دارد؛ به طوری که شرکت پس از رشد قابل توجه در اردیبهشت، در خرداد نیز رکورد جدیدی در فروش به ثبت رساند. در فروردین درامد شرکت 1,064 میلیارد ریال بود، این رقم در اردیبهشت به 2,788 میلیارد ریال رسید و در خرداد با ادامه روند صعودی به 3,376 میلیارد ریال افزایش یافت که بالاترین فروش فصل محسوب می شود. مجموع درامد سه ماهه شرکت نیز به 7,228 میلیارد ریال رسیده و شروع قدرتمندی را برای سال مالی رقم زده است. با کسر فروش خرداد، مجموع فروش فروردین و اردیبهشت 3,852 میلیارد ریال بوده و میانگین این دو ماه 1,926 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 75 درصد بالاتر از میانگین دو ماه نخست سال ثبت شده که از شتاب محسوس درامدزایی و روند رو به رشد عملیات شرکت خبر می دهد. عملکرد بجهرم نشان می دهد شرکت سه ماه متوالی روندی صعودی در فروش داشته و با ثبت بهترین فروش در خرداد، چشم انداز مثبتی برای ادامه سال مالی ترسیم کرده است. @akhbar_majame
-
↩️ معاملات شخصی ↪️
مطالب مهم #کدال 1404/04/06 🔸 #لطیف افزایش 15% نرخ پایه دستمال کاغذی در بورس کالا از 6 تیر ▫️▫️▫️▫️ 📍 #توسن ان فایر. شرکت بعد از کردستان، با شرکت گاز استان های فارس و کرمان هم قرارداد بهینه سازی مصرف گاز منعقد کرده که مشابه قرارداد قبلی پرداخت از طریق دریافت اوراق گواهی گاز خواهد بود. 📍 #رپویا قرارداد توسعه و پشتیبانی سامانه جامع سپرده های متمرکز با بانک مسکن به مبلغ 690 میلیارد تومان معادل 138% سود سال گذشته، 2 ساله 📍 #ثبهساز خرداد هم 126 میلیارد تومان فروش داشت و 6ماهه به فروش 2600 میلیاردی رسیده که 5% بیشتر از کل فروش سال گذشته بوده. ▫️▫️▫️ 🔹تینا صنعت مبدل زیرمجموعه #ختور سال گذشته 121 میلیارد تومان زیان ساخته و امسال به سود 53 میلیاردی رسیده. 🔹 تامین و فراوری مواد معدنی فولاد مبارکه سالانه 819 میلیارد تومان ساخت، 469% بیشتر از مدت مشابه 🔹 تولیدی ارمان موتور ارگ زیرمجموعه #خکرمان سالانه داد و 30 میلیارد تومان سود ساخت، 91% کمتر از مدت مشابه. 🔹#تبرک سالانه خوبی داد و 347 تومان ساخت، 108% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1825 تومان، P/E~5.3 و تقسیم سود احتمالا 30% ▫️ 90% سود از محل سود فروش سرمایه گذاری ها بوده و بخاطر تقسیم سود پایین زیرمجموعه ها سود سهام بخش کوچی از سود رو تشکیل میده. 🔹#بترانس سالانه تلفیقی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 69 و 91 تومان ساخت، 111% و 94% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 297 تومان، P/E~4.3 و تقسیم سود احتمالا 25%
-
مرکز تحلیل بنیادی
🟢 به روزرسانی سبد #دارونو وزن دعبید رو رسونده به 16 درصد که به نظر کار بسیار خوبی بوده! سایر درصد ها رو هم مشاهده می کنید. در کل سبد جذابی از بهترین سهام دارویی رو داره 🖋 سایت etfbaz.com @tahlil_center 💠
-
Aydin
اهرم امروز تمامی اهرمی ها در نیم ساعت اول معاملات قفل صف فروش میشن
-
hamed
غگل وقتی سود پرداختی رو روز بازگشایی از قیمت سهم کم میکنن اسمش سود نیست! نقد کم میکنن و چند ماه بعد نسیه پس میدن!
-
علی آقا
فباهنر مگر نمیگم کی تاریخ مجمع فباهن. هست تا تقسیم سود کنه واز ارزش سهم هم به اندازه تقسیم سودش ریزش کنه…زود جواب بدید
-
افشین ۳۴۷۴۰
#وگردش سلام در بلندمدت وگردش قیمت هر سهمش چقدر می شه؟! البته بلندمدت یعنی نهایت دو سال
-
وبملت وبملت انشالله بعد از دادن فرصت خرید و لبریز کردن وضع مالی به قله صعود خواهد کرد و رقیبان خود را حذف میکند
-
اهرم امروز همه پولهای صندوق طلا میاد اهرم 🚀🚀
-
بورس۲۴ | Bourse24
سیگنال خرید در نمادهای عقب مانده؛ وقتی ارزش ذاتی با قیمت بازار فاصله می گیرد در شرایطی که بازار به دنبال لیدرهای تازه برای صعود می گردد، نام هایی مثل وبصادر، تاپیکو، شستا و فارس بیش از همیشه در کانون توجه قرار گرفته اند؛ نمادهایی که پشت سر خود دارایی های سنگین، اخبار بنیادی اثرگذار و چشم انداز سوداوری قدرتمند دارند. از بانک ها تا پتروشیمی ها و حتی خودرویی های جا مانده، نشانه ها از یک چرخش جدی نقدینگی به سمت سهم های ارزنده و خبرمحور حکایت دارد. https://www.bourse24.ir/news/358784/
-
asghar rhi
خزامیا فعلا خرید نه رو 98 تومن خرید بزنید .ک شاخص هم اصلاح کنه .