خزامیا فعلا خرید نه رو 98 تومن خرید بزنید .ک شاخص هم اصلاح کنه .
-
سبدگردان ویستا
🕊 ارامش مالی با صندوق سرمایه گذاری "ثبات" 🪙صندوق سرمایه گذاری ثبات با نرخ سود موثر 39.51% یکی از بالاترین نرخ های سود در بازار سرمایه را ارایه می دهد. ثبات با حدود 24 همت دارایی تحت مدیریت و کسب سود 243 درصدی از ابتدای فعالیت خود، بهترین گزینه بدون ریسک برای حفظ ارزش سرمایه است. ⬅️محاسبه سود به صورت روزشمار ⬅️نقدشوندگی بدون محدودیت ⬅️بدون نرخ شکست و مالیات ⬅️نماد: «ثبات» ◀️اطلاعات بیشتر: https://zaya.io/pk7sf ◀️خرید بدون کارمزد در کارگزاری ویستا: https://zaya.io/xybdm ☎️ 02159162500 @vistaamc
-
💰Signalist💎
🟢✔️🟢 #کیسون 💹 @Tse_Plus 📅 1405/4/7 ⌚ 09:22:34 🔖 1,494 #خرید 4 کد حقیقی در صف فروش به ارزش کل 9,234,039,006 ریال سرانه خرید هر کد 2,308,509,378 ریال
-
تحلیل سهم
#تاپیکو و #شسپا هم دارن جمع میشن حتی ممکنه صف بشن
-
صندوق یاب - آرش مهراز
🔴 این بار بررسی کرده ام که شرکت های تامین سرمایه، در ازای هزینه ای که برای کارکنان خود پرداخت کرده اند، چه میزان رشد سوداوری کسب کرده اند. در این مقایسه، تامین سرمایه خلیج فارس بیشترین هزینه را برای نیروی انسانی داشته و در مقابل، بیشترین رشد سود خالص را نیز ثبت کرده است. تامین سرمایه کاردان نیز از نظر میزان هزینه کرد و بازدهی، در جایگاه دوم قرار دارد. در مقابل، تامین سرمایه دماوند و تامین سرمایه نوین با وجود پرداخت های قابل توجه به کارکنان، نتوانسته اند بازده متناسبی در سوداوری ایجاد کنند. رشد سود خالص دماوند تنها 9 درصد و نوین 12 درصد بوده است. البته این اعداد لزوماً به معنای وجود رابطه علت و معلولی میان هزینه های پرسنلی و رشد سود نیست، اما می تواند مبنایی برای تحلیل و مقایسه عملکرد شرکت ها در بهره وری سرمایه انسانی باشد. ارش مهراز ✅ @InvestmentMind
-
Bourse Chart | بورس چارت
این سهام امروز تحرکات قوی در صف فروش داشتند: #سدبیر #دماوند #وتوس
-
Ns
#بجهرم امسال احتمالا 55 تومن سود میسازه. البته دولت هنوز مجبوره سال بعد هم قیمت برق خیلی بالا ببره. دیگه از نون که سخت تر نیست که هفته پیش صد درصد بالا رفت. باید قیمت بالا بره نیروگاه ساخته بشه و گرنه کسری برق روز به روز بیشتر خواهد شد.
-
MI
این چند وقت اخیر هرچی بورس امریکا ریخته، شرکت های هوش مصنوعی مثل انویدیا این ریزش رو پوشش دادن و برا همین شاخص های بورسیشون خیلی اصلاح نکردن، در حالی که شرکت های مثل نتفلیکس، تسلا، گوگل کلی فاصله از سقف تاریخی دارن. الانم وضعیت بورس ما ی چیز اینطوری شده، وبملت 13%، موج 13% اهرم 11% از سقف های اخیرشون اصلاح کردن ولی شاخص کل هنوز اصلاح نکرده اونم صرفاََ بخاطر صنعت پالایشی هست. پالایشی هم خیلی امروز حجم خوردن، حالا با شبندر کاری ندارم که صف فروش هست ولی شپنا تا الان نزدیک به 3همت معامله شده. صندوق پالایش 2.5همت معامله شده، منطقیش این هست بعد از این حجم ها برن ی رکود رو تجربه کنن ولی خب همچنان دارن بازار رو نگه میدارن. @Multi_investing
-
Mohammad
#جم از خوب جایی برگشت.روی حمایت معتبر بود امروز
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
از زراعی ها غافل نشید #زفکا
-
جهانبخش مصدر
سیسکو امروز مجمع تشکیل و در مورد روش افزایش سرمایه تصمیم گیری می شود