#وگردش سلام در بلندمدت وگردش قیمت هر سهمش چقدر می شه؟! البته بلندمدت یعنی نهایت دو سال
-
ب رضا
#خساپا همتی دوستت دارم اقتصاد ایران را با زیرکی شکوفا کن مرد
-
پدیده ایرانیان
با عرض سلام و روز بخیر 🌹🌹🌹 امروز هم فعلا #ابنیه بسته هست منتظر بازگشایی هستیم 👍👍 معاملات پشت خطی و بیعانه ای کماکان ادامه دارد جهت #خرید و یا #فروش #ابنیه با ما هماهنگ نمایید 09152002475
-
رضا الف
#کورز بدترین سهم سبدم که توش گیر کردم. مدام بی دلیل و مشکوک صف فروش. با تقسیم سود ناچیز. پتانسیل داره ولی مثل اختاپوس چسبیدن بهش و نمیذارند بره بالا. از ذوب و خودرو و های وب هم بدتره. حتی نوسانگیری هم توش نمیشه کرد
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🔔 #گزارش وضعیت بازار ⬅️ امروز یکشنبه 07 خردادماه 1405 تا ساعت 11:45 شاخص کل با 99,555 واحد ( 1.92 درصد) کاهش به 5,076,800 واحد رسیده است. ⬅️ تا این لحظه ارزش کل معاملات 27.3 هزار میلیارد تومان است که 22.69 هزار میلیارد تومان از این معاملات به کدهای حقیقی اختصاص دارد. ⬅️ اکنون در بازار سهام 116 نماد در محدوده مثبت و 434 نماد در محدوده منفی در حال معامله هستند. -------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb
-
محمد رضائیان
#حفاری سنگین به این سهم ورود کردم قطعا در چند ماه اینده رشد خوبی خاهد کرد
-
بورس۲۴ | Bourse24
رنج کشی مثبت قوی #وسرمد در این دقایق از صف فروش به صف خرید از 123 به 130 تومان با قدرت 3,8 برابری تقاضای حقیقی و حمایت 8 درصدی حقوقی #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
BourseMag|مجله بورس
🔻تا کنون نمادهای وبملت، فملی، فارس، شبندر، تاپیکو، شبریز، وتجارت، ونوین، شستا، شپنا، وغدیر، شتران، وپارس، وپاسار و وبصادر متحمل بیشترین خروج پول خرد شده اند. در حالی که نمادهای حکشتی و ومهان در صدر جذب پول خرد قرار دارند. 📊 @BourseMagz
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
صف خرید حکشتی همچنان سنگینه @BehnamSamadi_org ☑️
-
Behnam Samadi | بهنام صمدی
صف خرید حکشتی همچنان سنگینه @BehnamSamadi_ir ☑️
-
ژورنال بازارهای مالی(مجتبی دیبا)💎
نمادهای حکشتی و ومهان در صدر جذب پول حقیقی قرار دارند.