🟢 به روزرسانی سبد #دارونو وزن دعبید رو رسونده به 16 درصد که به نظر کار بسیار خوبی بوده! سایر درصد ها رو هم مشاهده می کنید. در کل سبد جذابی از بهترین سهام دارویی رو داره 🖋 سایت etfbaz.com @tahlil_center 💠
-
ب رضا
#خساپا همتی دوستت دارم اقتصاد ایران را با زیرکی شکوفا کن مرد
-
پدیده ایرانیان
با عرض سلام و روز بخیر 🌹🌹🌹 امروز هم فعلا #ابنیه بسته هست منتظر بازگشایی هستیم 👍👍 معاملات پشت خطی و بیعانه ای کماکان ادامه دارد جهت #خرید و یا #فروش #ابنیه با ما هماهنگ نمایید 09152002475
-
رضا الف
#کورز بدترین سهم سبدم که توش گیر کردم. مدام بی دلیل و مشکوک صف فروش. با تقسیم سود ناچیز. پتانسیل داره ولی مثل اختاپوس چسبیدن بهش و نمیذارند بره بالا. از ذوب و خودرو و های وب هم بدتره. حتی نوسانگیری هم توش نمیشه کرد
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🔔 #گزارش وضعیت بازار ⬅️ امروز یکشنبه 07 خردادماه 1405 تا ساعت 11:45 شاخص کل با 99,555 واحد ( 1.92 درصد) کاهش به 5,076,800 واحد رسیده است. ⬅️ تا این لحظه ارزش کل معاملات 27.3 هزار میلیارد تومان است که 22.69 هزار میلیارد تومان از این معاملات به کدهای حقیقی اختصاص دارد. ⬅️ اکنون در بازار سهام 116 نماد در محدوده مثبت و 434 نماد در محدوده منفی در حال معامله هستند. -------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb
-
محمد رضائیان
#حفاری سنگین به این سهم ورود کردم قطعا در چند ماه اینده رشد خوبی خاهد کرد
-
بورس۲۴ | Bourse24
رنج کشی مثبت قوی #وسرمد در این دقایق از صف فروش به صف خرید از 123 به 130 تومان با قدرت 3,8 برابری تقاضای حقیقی و حمایت 8 درصدی حقوقی #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
BourseMag|مجله بورس
🔻تا کنون نمادهای وبملت، فملی، فارس، شبندر، تاپیکو، شبریز، وتجارت، ونوین، شستا، شپنا، وغدیر، شتران، وپارس، وپاسار و وبصادر متحمل بیشترین خروج پول خرد شده اند. در حالی که نمادهای حکشتی و ومهان در صدر جذب پول خرد قرار دارند. 📊 @BourseMagz
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
صف خرید حکشتی همچنان سنگینه @BehnamSamadi_org ☑️
-
Behnam Samadi | بهنام صمدی
صف خرید حکشتی همچنان سنگینه @BehnamSamadi_ir ☑️
-
ژورنال بازارهای مالی(مجتبی دیبا)💎
نمادهای حکشتی و ومهان در صدر جذب پول حقیقی قرار دارند.