جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
hamed | hamed1978t
۰۸:۱۳:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

غگل وقتی سود پرداختی رو روز بازگشایی از قیمت سهم کم میکنن اسمش سود نیست! نقد کم میکنن و چند ماه بعد نسیه پس میدن!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار