غگل وقتی سود پرداختی رو روز بازگشایی از قیمت سهم کم میکنن اسمش سود نیست! نقد کم میکنن و چند ماه بعد نسیه پس میدن!
-
واعتبار صف خرید رو کجای دلم بزارم
-
رضا
#ثفارس اگه امروز با صف خرید ببنده یک پین بار خوشگل در کف قیمتی شکل میگیره تحلیل سهم در پست ریپلی شده می باشد ، تحلیل رو دنبال میکنیم
-
سامان صادقی
شپدیس شپدیس بسیار مفت و ارزنده هست
-
ثفارس قدرت خریدار حقیقی امروز نگاه کنین چقدر بهتر از فروشنده هاست .این اولین روزه که اینجوریه .دیروز صندوق سرمایه گزاری درصدی شرکت 39 م از اون یکی حقوقی خرید زد
-
علی احمدی
دارایکم صف خرید نیم میلیاردی وبملت ثانیه به ثانیه در حال اب رفتن
-
ایلیا
تاپیکو هم صف خرید شد
-
کانال هرمس سهم
#شستا میخرمش انتظار رشد دارم همچنان
-
BourseMag|مجله بورس
صف فروش #اروند یک دور کامل جمع شد. با حمایت 65 درصدی حقوقی و قدرت 2,5 برابری تقاضای حقیقی ادامه معاملات در محدوده 5,904 تومان با صف فروش کم حجم 📊 @BourseMagz
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
شدوص-وسپه درحال جمع اوری
-
كانال تحلیلی پدر خوانده بورس
🚨#فملی خروج پول وحشتناک 600- میلیاردتومانی تا این لحظه !! صندوق های حمایتی دارند پول پاشی میکنند دوستان جامانده از زیر اوار صف فروش #فملی نجات دهند #فملی فرصت خروج نیست فقط،فرصت فرار !!