انشا الله که بعد از استراحت نخواد یک چرتی هم بزنه و راه بیوفته . خخخ البته من هفته قبل وبملت رو فروختم . انشا الله که هر کی خرید . سود کنه
-
Ali
#شاخص_بورس ونیرو جزو کم ریسک ترین سهم بازار ، حتما بررسی کنید
-
میثم
#اروند عجب ادم میمونه به خدا چی بگه باز شرکت برداشته گزارش 1404 حسابرسی نشده رو کدال کرده تورو خدا این دم ودستگاه شرکت چی هستن اقای مصدقی خودتی اقای دهقانی حسابرسی شده رو کدال کن مستر اقا این رو زدی که صف فروش کردی بعد از بازگشایی گزارش حسابرسی شده بزن وتاریخ مجمع رو تعیین کن
-
EGO
ولی هم کارما هست هم کار ما
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
🔮 #پیش بینی #بازار | یکشنبه 1405/04/07 ادامه مطلب 🌱 برای معاملات فردا انتظار دارم بازار با فشار عرضه شروع بشه و احتمالاً در دقایق ابتدایی اکثر نمادها منفی معامله بشن. اما اگر اتفاق خاصی از نظر اخبار سیاسی یا اقتصادی رخ نده، انتظار دارم هرچه به نیمه دوم بازار نزدیک می شیم، از شدت عرضه ها کم بشه و بازار به سمت تعادل حرکت کنه نه صف خرید ها نکته مهم این هفته اینه که به نظرم بازار بیشتر وارد اصلاح زمانی شده تا اصلاح سنگین قیمتی. یعنی احتمال داره چند روز بازار درجا بزنه و بین خریدار و فروشنده دست به دست بشه. همین موضوع باعث میشه فضای فعلی برای اختیار معامله، مخصوصاً کال ها چندان جذاب نباشه؛ چون زمان به ضرر خریدار اختیار معامله کار می کنه. اگر حجم یا تعداد قراردادهای بازتون زیاده، قبل از فکر کردن به سود، حتماً به حفظ سرمایه فکر کنید و در قورت دیدن رفتار اصلاحی و عرصه ها حتما مقداری قابل توجهی را #افست کنید . اما اگر سهامدار هستید، شرایط کمی متفاوته. فعلاً نشونه ای از ریزش سنگین دیده نمیشه و بیشتر انتظار یک بازار رنج همراه با اصلاح جزیی داریم. استراتژی شخصی من همینه یعنی با دیدن نشونه های ضعف، بخش عمده موقعیت های اپشن رو امروز بستم و باقیش هم فردا #افست میکنم و از صندوق های اهرمی هم تا حد زیادی خارج شدم . ترجیح میدم حدود 80 تا 90 درصد سبدم #نقد باشه تا اگر اواخر هفته فرصت های جذاب تر یا اخبار مثبت تری منتشر شد، با دست باز وارد #معاملات بشم. به نظر من این هفته، بیشتر از اینکه زمان ریسک کردن باشه، زمان صبر، مدیریت #سرمایه و حفظ نقدینگیه. موفق و پرسود باشید 🌹 📍 @eTFIRN #بورس #بازار_سرمایه #پیش_بینی_بازار #اختیار_معامله #اپشن #اهرم #صندوق_اهرم #مدیریت_سرمایه #نوسان_گیری #نارنج #جهش #بیدار #استراتژی #فولاد #اختیارفروش #اختیارخرید #استرانگل
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
📊 جمع بندی بازار | شنبه 1405/04/06 سلام دوستان 🌱 امروز بازار دقیقاً همون رفتاری رو داشت که انتظارش رو تا حدودی داشتیم؛ یعنی بعد از رشدهای اخیر، شاهد افزایش عرضه و دست به دست شدن سهام باشیم. فعلاً نه میشه گفت بازار وارد روند نزولی شده و نه میشه انتظار داشت هر روز با صف خرید مث قبل جلو بره. بیشتر به نظر می رسه وارد فازی شدیم که یک روز مثبت، یک روز منفی و در مجموع یک بازار رنج و نوسانی رو تجربه کنیم. از نظر تکنیکال هم شاخص کل هنوز ساختار صعودی خودش رو حفظ کرده، اما کندل های اخیر شدوهای بالایی دارن که معمولاً بازار برای پر کردن این سایه ها به زمان نیاز داره. بنابراین انتظار یک حرکت صعودی رو داریم اما با یک هفته تاخیر و بعضا اصلاح قیمتی تا 15 درصد و اصلاح زمانی از یک سهم و عملکردش واقعا راضیم و دوستش دارم اون سهم در گروه بانکی #ونوین است ، از سهم هاییه که نوع معاملات و رفتار حقوقیش برام جذابه و ارزش زیر نظر گرفتن داره. از اون طرف سهم هایی مثل #شستا که امروز صف خرید بودن، اگر فضای رنج بازار ادامه پیدا کنه، احتمال داره در روزهای اینده با افزایش عرضه مواجه بشن. به همین دلیل همچنان اعتقاد دارم دنبال کردن صف های خرید این روزها ریسک بالایی داره. فعلاً بازار بیشتر از هر چیز به استراحت، اصلاح و جابه جایی نقدینگی نیاز داره تا بتونه برای حرکت بعدی انرژی جمع کنه. لذا من بر این اساس تصمیم گرفتم و پیش میرم شما هم به استراتژی و پیش بینی خودتون پایبند باشید . ✍️مهدی 📍 @eTFIRN #بورس_ایران #بازار_سرمایه #شاخص_کل #تحلیل_بازار #ونوین #شستا #نوسان_گیری #اصلاح #رنج #شاخص #شپنا #فملی
-
Maybe
#ونیرو پیرمرد چرا نمیفهمی اینجا اصلا بحث سوددهی نیست بحث سهامدار عمدست که نمیخاد به کسی خیر و سود برسونه هی میای مطلب میزاری از صنعت برق اصلا هیچ تاثیری تو ونیرو نداره همه دیگه فهمیدن ونیرو رانتیه سهامدار عمده فقط به فکر خودشو دوستاشه
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GRIFFAIN/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
مسعود
#وبملت دوران رشد تمام شد رسیدیم به دوران رونق بازار یعنی نوسانگیری حقوقی وحقیقی
-
Music Home
به همه جاوید ناما احترام میزارم
-
یونس
دوستان عزیز بورسی هیچ راهکاری برای رشد بورس وجود ندارد، هیچ راهکاری وجود ندارد. شش سال است بورس ارزش ذاتی بالاتری دارد!! اما چون تورم کالاها ( خودرو مسکن ،طلا) در شش سال گذشته بیش از بیست درصد بوده است ، پس امکان سود اوری در بورس مطلقا برای 6 سال دیگر وجود نخواهد داشت. هر چند که ارزش دلاری کل بورس به 50 میلیارد دلار هم برسد!!!!! مگر اینکه تورم به زیر 20درصد برسد. تورم به زیر 20 درصد نخواهد رسید، مگر اینکه در امد دولت برابر یا بیشتر از هزینه های ان باشد. بهترین راهکار حفظ ارزش ریال است. ترکیه علی رغم اقتصاد 4برابر بزرگتر مشکل مشابه ایران دارد. تنهاترین ک بهترین راهکار دریافت خدمات ریالی از تنگه است. لطفا درصورت صلاحدید نشر دهید.