📊 جمع بندی بازار | شنبه 1405/04/06 سلام دوستان 🌱 امروز بازار دقیقاً همون رفتاری رو داشت که انتظارش رو تا حدودی داشتیم؛ یعنی بعد از رشدهای اخیر، شاهد افزایش عرضه و دست به دست شدن سهام باشیم. فعلاً نه میشه گفت بازار وارد روند نزولی شده و نه میشه انتظار داشت هر روز با صف خرید مث قبل جلو بره. بیشتر به نظر می رسه وارد فازی شدیم که یک روز مثبت، یک روز منفی و در مجموع یک بازار رنج و نوسانی رو تجربه کنیم. از نظر تکنیکال هم شاخص کل هنوز ساختار صعودی خودش رو حفظ کرده، اما کندل های اخیر شدوهای بالایی دارن که معمولاً بازار برای پر کردن این سایه ها به زمان نیاز داره. بنابراین انتظار یک حرکت صعودی رو داریم اما با یک هفته تاخیر و بعضا اصلاح قیمتی تا 15 درصد و اصلاح زمانی از یک سهم و عملکردش واقعا راضیم و دوستش دارم اون سهم در گروه بانکی #ونوین است ، از سهم هاییه که نوع معاملات و رفتار حقوقیش برام جذابه و ارزش زیر نظر گرفتن داره. از اون طرف سهم هایی مثل #شستا که امروز صف خرید بودن، اگر فضای رنج بازار ادامه پیدا کنه، احتمال داره در روزهای اینده با افزایش عرضه مواجه بشن. به همین دلیل همچنان اعتقاد دارم دنبال کردن صف های خرید این روزها ریسک بالایی داره. فعلاً بازار بیشتر از هر چیز به استراحت، اصلاح و جابه جایی نقدینگی نیاز داره تا بتونه برای حرکت بعدی انرژی جمع کنه. لذا من بر این اساس تصمیم گرفتم و پیش میرم شما هم به استراتژی و پیش بینی خودتون پایبند باشید . ✍️مهدی 📍 @eTFIRN #بورس_ایران #بازار_سرمایه #شاخص_کل #تحلیل_بازار #ونوین #شستا #نوسان_گیری #اصلاح #رنج #شاخص #شپنا #فملی
-
روزی خوبه خدا برسونه
#خودرو بالا بردن قیمت خودرو فقط به خاطرحقوقهای بالا مدیران وپاداشهای نجومی شب عید خودشون ولی گرونی خودرو به اسم سهامدار لطف کنید گزارش سال مالی رو کدال کنید اگربه فکر سهامدار هستید نه گرون کردن خودرو
-
بورس با شاکر
#ولتجار #تحلیل_درخواستی #واچ_لیست_ویژه #واگرایی_معمولی_مثبت این کندل ها نشان از جمع کردن سهام از دست سهامدار خسته رو میدهد با توجه به اینکه محدوده 2253 با واگرایی مثبت بسته شده در صورت ادامه فشار فروش و شکست این محدوده ورود عالی خواهد شد پیشنهاد می کنم ضمن سهامداری به خرید مدیریت شده از صف های فروش فکر کنید @shakerbourse
-
علی
#کاما Eps و p/e را از سایت tsetmc چک کنید Eps 751 ریال و p/e حدود 4 داره تعداد سهام درمحاسبه eps مهمه. شما با تعداد سهام قبل از افزایش سرمایه حساب کردید
-
سجاد
#حفاری سهم کی بسته میشه
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#فیلتر 📆 شنبه 06/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #خصدرا #چدن #ومپنا #غگز #بجهرم #خیمن #بمولد #ریشمک #ثجنوب #پی_پاد #سدبیر #وثخوز #ثنظام #خودکفا #کارام #داراب #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #درهاور #مهر #شفا #نبابک #اتکای #بتک #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #دعبید #واحیا #وسینا #ومدیر #دسبحان #پاکشو #میدکو #جم #ثمسکن #دماوند #سپید #سغدیر #وسکاب #سامان #کگل #کاوه #کلوند #بگیلان #وامید #نان #زدشت #فسازان #رنیک #وخاور #غدیس #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #ذرت #پاریز #شرانل #شفن #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #تادیکو #ذرت #زهلال #نیروترانسفر #شمس #وسنا #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #وبصادر #تایرا #سیستم #درهاور #درازک ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
ومعادن کرماشا و پارسان از دیگر خریدهای صندوق ها بوده
-
بازیگران سهام
#فارس سه کندل اخر مثل سه کندل اخر در گام مشخص شده گذشتس اما الان سقف شکسته نشده در حالیکه در گذشته شکسته شده است برای همین درک مسیر کمی سخت شده و نیاز به بررسی بیشتر می باشد
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
صندوق خودروان علاوه بر خودرو سهم خزامیا هم خریده
-
كشيش باغستانى
#سرود بمان با من توسط؛ پژمان ✝️ ورود به کانال تلگرم 👇👇👇 https://t.me/Keshish_Baghestani
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
افزایش سرمایه #فزر مورد تایید حسابرس قرار گرفت. @afzayeshbors1