جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
یونس | jarrahi3588
۰۲:۲۹:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

دوستان عزیز بورسی هیچ راهکاری برای رشد بورس وجود ندارد، هیچ راهکاری وجود ندارد. شش سال است بورس ارزش ذاتی بالاتری دارد!! اما چون تورم کالاها ( خودرو مسکن ،طلا) در شش سال گذشته بیش از بیست درصد بوده است ، پس امکان سود اوری در بورس مطلقا برای 6 سال دیگر وجود نخواهد داشت. هر چند که ارزش دلاری کل بورس به 50 میلیارد دلار هم برسد!!!!! مگر اینکه تورم به زیر 20درصد برسد. تورم به زیر 20 درصد نخواهد رسید، مگر اینکه در امد دولت برابر یا بیشتر از هزینه های ان باشد. بهترین راهکار حفظ ارزش ریال است. ترکیه علی رغم اقتصاد 4برابر بزرگتر مشکل مشابه ایران دارد. تنهاترین ک بهترین راهکار دریافت خدمات ریالی از تنگه است. لطفا درصورت صلاحدید نشر دهید.

لیست اخبار