ولی هم کارما هست هم کار ما
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#شپدیس مادامی که بالای محدوده حمایتی 1200 تومن هست مشکلی نیست و حد ضرر همونجا قرار بدین، اگه پایین این محدوده تثبیت بده ممکن هست تا 800 تومن هم بریزه که بعلت استقبال زیاد بعید هست همچین سناریویی اتفاق بیفته… تارگت اول محدوده 1400 تومن هست و در نهایت سقف قبلی محدوده 1600 تومن ☘ @Bahar_e_Bourse
-
روزی خوبه خدا برسونه
#خودرو بالا بردن قیمت خودرو فقط به خاطرحقوقهای بالا مدیران وپاداشهای نجومی شب عید خودشون ولی گرونی خودرو به اسم سهامدار لطف کنید گزارش سال مالی رو کدال کنید اگربه فکر سهامدار هستید نه گرون کردن خودرو
-
بورس با شاکر
#ولتجار #تحلیل_درخواستی #واچ_لیست_ویژه #واگرایی_معمولی_مثبت این کندل ها نشان از جمع کردن سهام از دست سهامدار خسته رو میدهد با توجه به اینکه محدوده 2253 با واگرایی مثبت بسته شده در صورت ادامه فشار فروش و شکست این محدوده ورود عالی خواهد شد پیشنهاد می کنم ضمن سهامداری به خرید مدیریت شده از صف های فروش فکر کنید @shakerbourse
-
علی
#کاما Eps و p/e را از سایت tsetmc چک کنید Eps 751 ریال و p/e حدود 4 داره تعداد سهام درمحاسبه eps مهمه. شما با تعداد سهام قبل از افزایش سرمایه حساب کردید
-
سجاد
#حفاری سهم کی بسته میشه
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#فیلتر 📆 شنبه 06/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #خصدرا #چدن #ومپنا #غگز #بجهرم #خیمن #بمولد #ریشمک #ثجنوب #پی_پاد #سدبیر #وثخوز #ثنظام #خودکفا #کارام #داراب #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #درهاور #مهر #شفا #نبابک #اتکای #بتک #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #دعبید #واحیا #وسینا #ومدیر #دسبحان #پاکشو #میدکو #جم #ثمسکن #دماوند #سپید #سغدیر #وسکاب #سامان #کگل #کاوه #کلوند #بگیلان #وامید #نان #زدشت #فسازان #رنیک #وخاور #غدیس #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #ذرت #پاریز #شرانل #شفن #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #تادیکو #ذرت #زهلال #نیروترانسفر #شمس #وسنا #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #وبصادر #تایرا #سیستم #درهاور #درازک ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
ومعادن کرماشا و پارسان از دیگر خریدهای صندوق ها بوده
-
بازیگران سهام
#فارس سه کندل اخر مثل سه کندل اخر در گام مشخص شده گذشتس اما الان سقف شکسته نشده در حالیکه در گذشته شکسته شده است برای همین درک مسیر کمی سخت شده و نیاز به بررسی بیشتر می باشد
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
صندوق خودروان علاوه بر خودرو سهم خزامیا هم خریده
-
كشيش باغستانى
#سرود بمان با من توسط؛ پژمان ✝️ ورود به کانال تلگرم 👇👇👇 https://t.me/Keshish_Baghestani