🔮 #پیش بینی #بازار | یکشنبه 1405/04/07 ادامه مطلب 🌱 برای معاملات فردا انتظار دارم بازار با فشار عرضه شروع بشه و احتمالاً در دقایق ابتدایی اکثر نمادها منفی معامله بشن. اما اگر اتفاق خاصی از نظر اخبار سیاسی یا اقتصادی رخ نده، انتظار دارم هرچه به نیمه دوم بازار نزدیک می شیم، از شدت عرضه ها کم بشه و بازار به سمت تعادل حرکت کنه نه صف خرید ها نکته مهم این هفته اینه که به نظرم بازار بیشتر وارد اصلاح زمانی شده تا اصلاح سنگین قیمتی. یعنی احتمال داره چند روز بازار درجا بزنه و بین خریدار و فروشنده دست به دست بشه. همین موضوع باعث میشه فضای فعلی برای اختیار معامله، مخصوصاً کال ها چندان جذاب نباشه؛ چون زمان به ضرر خریدار اختیار معامله کار می کنه. اگر حجم یا تعداد قراردادهای بازتون زیاده، قبل از فکر کردن به سود، حتماً به حفظ سرمایه فکر کنید و در قورت دیدن رفتار اصلاحی و عرصه ها حتما مقداری قابل توجهی را #افست کنید . اما اگر سهامدار هستید، شرایط کمی متفاوته. فعلاً نشونه ای از ریزش سنگین دیده نمیشه و بیشتر انتظار یک بازار رنج همراه با اصلاح جزیی داریم. استراتژی شخصی من همینه یعنی با دیدن نشونه های ضعف، بخش عمده موقعیت های اپشن رو امروز بستم و باقیش هم فردا #افست میکنم و از صندوق های اهرمی هم تا حد زیادی خارج شدم . ترجیح میدم حدود 80 تا 90 درصد سبدم #نقد باشه تا اگر اواخر هفته فرصت های جذاب تر یا اخبار مثبت تری منتشر شد، با دست باز وارد #معاملات بشم. به نظر من این هفته، بیشتر از اینکه زمان ریسک کردن باشه، زمان صبر، مدیریت #سرمایه و حفظ نقدینگیه. موفق و پرسود باشید 🌹 📍 @eTFIRN #بورس #بازار_سرمایه #پیش_بینی_بازار #اختیار_معامله #اپشن #اهرم #صندوق_اهرم #مدیریت_سرمایه #نوسان_گیری #نارنج #جهش #بیدار #استراتژی #فولاد #اختیارفروش #اختیارخرید #استرانگل
-
روزی خوبه خدا برسونه
#خودرو بالا بردن قیمت خودرو فقط به خاطرحقوقهای بالا مدیران وپاداشهای نجومی شب عید خودشون ولی گرونی خودرو به اسم سهامدار لطف کنید گزارش سال مالی رو کدال کنید اگربه فکر سهامدار هستید نه گرون کردن خودرو
-
بورس با شاکر
#ولتجار #تحلیل_درخواستی #واچ_لیست_ویژه #واگرایی_معمولی_مثبت این کندل ها نشان از جمع کردن سهام از دست سهامدار خسته رو میدهد با توجه به اینکه محدوده 2253 با واگرایی مثبت بسته شده در صورت ادامه فشار فروش و شکست این محدوده ورود عالی خواهد شد پیشنهاد می کنم ضمن سهامداری به خرید مدیریت شده از صف های فروش فکر کنید @shakerbourse
-
علی
#کاما Eps و p/e را از سایت tsetmc چک کنید Eps 751 ریال و p/e حدود 4 داره تعداد سهام درمحاسبه eps مهمه. شما با تعداد سهام قبل از افزایش سرمایه حساب کردید
-
سجاد
#حفاری سهم کی بسته میشه
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#فیلتر 📆 شنبه 06/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #خصدرا #چدن #ومپنا #غگز #بجهرم #خیمن #بمولد #ریشمک #ثجنوب #پی_پاد #سدبیر #وثخوز #ثنظام #خودکفا #کارام #داراب #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #درهاور #مهر #شفا #نبابک #اتکای #بتک #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #دعبید #واحیا #وسینا #ومدیر #دسبحان #پاکشو #میدکو #جم #ثمسکن #دماوند #سپید #سغدیر #وسکاب #سامان #کگل #کاوه #کلوند #بگیلان #وامید #نان #زدشت #فسازان #رنیک #وخاور #غدیس #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #ذرت #پاریز #شرانل #شفن #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #تادیکو #ذرت #زهلال #نیروترانسفر #شمس #وسنا #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #وبصادر #تایرا #سیستم #درهاور #درازک ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
ومعادن کرماشا و پارسان از دیگر خریدهای صندوق ها بوده
-
بازیگران سهام
#فارس سه کندل اخر مثل سه کندل اخر در گام مشخص شده گذشتس اما الان سقف شکسته نشده در حالیکه در گذشته شکسته شده است برای همین درک مسیر کمی سخت شده و نیاز به بررسی بیشتر می باشد
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
صندوق خودروان علاوه بر خودرو سهم خزامیا هم خریده
-
كشيش باغستانى
#سرود بمان با من توسط؛ پژمان ✝️ ورود به کانال تلگرم 👇👇👇 https://t.me/Keshish_Baghestani
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
افزایش سرمایه #فزر مورد تایید حسابرس قرار گرفت. @afzayeshbors1