سصفها کسانی که با ابر کوما کار می کنند ابر کوما ماهیانه را یه دیدی بزنید
-
💰 #بورس با رانتیاب 💥
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز #رانتیابی این یکی دو روز متاسفانه بدلیل مشغله ای که داشتم نتوانستم در کانال مطلبی درج بکنم اما روز سه شنبه در اوج بخربخرها گفتم که مواظب باشید قرار نیست هرروز سهم بخری بهتره نقد باشی چون امروز رو میدیدم که بازار منفی میشه عزیزی اومد پی وی و کلی ابراز ناراحتی که چرا گفتید بفروشید من ضرر کردم ! حالا امروز بیاد از ما تشکر بکنه که گفتیم سهم نخرید و اگرم میخواهید فروشنده باشید… حتی شب قبلش گفتم اگر میخواهید بفروشید ابتدای بازار باشید خلاصه اینکه #رانتیاب همیشه خیرخواه شماست شاید ابتدای کار شک و تردید داشته باشید اما این حرفها رو لر اساس تجربه ای هست که سال هاست داشته ایم… البته خدایی ناکرده غرور نیست، بلکه موهاییه که در بورس سفید شده اینجا ما استرس میکشیم تا شما استرس نکشید و سود بکنید… اما وضعیت بازار خیلیا معتقدند که بورس ، مذاکرات رو پبشخور کرده ، خیلیا هم میگن شاخص هنوز ابتدای کاره نظر بنده هم اینه که هردو راست میگن ! بازار نیازمند اصلاحی هست که داره اصلاحشو تکمیل میکنه اما نظر شخصی اینه که شاخص در میان مدت تا حوالی 7 8 میلیون جای رشد داره اگر توافق جامعی صورت بگیره تا حتی شاخص 10 میلیون هم جا داریم برای رشد حدضرر حضور در بازار شاخص 4800 هستش خداروشکر میکنم که صندوقهای طلا رو در اوج قیمتی خدمتتون گفتیم بفروشید تا اسیر منفیا و اعصابخوردی اون نشید و بجاش وارد سهام بشید و یک سود خوبی بگیرید تا یکی دو سال اینده طلا و صندوق طلایی اون سودی که سالهای قبل دادند رو نخواهند داد خیلیا ب من پیام میدن و میگن چون طلا سال قبل اونجوری رشد کرده رفتم صندوق طلا گرفتم. مگه بازاری که سال قبل رشد خوبی داشته قراره بازم تکراربشه ؟! اشتباه شون همینجاست این عزیزان خیلیا رو دیدم توی گروه ها و کانال های طلا و دلاری میگن بورس اگر 200 برابر هم بشه واردش نمی شیم ! سعی کنید روی هیچ بازاری تعصب نداشته باشید هرجا سود داد همونجا وارد بشید و با سود معقول هم خارج بشید الان بانک مرکزی طلا و دلار رو تا مدتها مشخصه میخواد در همین حوالی قیمتی نگه داره تا اونایی که ضرر هستن نه با ریزش شارپی خارج بشن و نه با سود عالی خارج بشن اینقدر هم اینا رو خسته و اذیت می کنه تا بالاخره خارج بشن و بعدش به مرور طلا و دلار رو حرکت بده قبلنم گفتم ، تا اخر سال نهایتاً 30 40 درصد به قیمت فعلی ...
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️ ترکیب پرتفوی بورسی شستا زیر ذره بین 🔸در روزهای اخیر شایعات مربوط به عرضه اولیه ستاره خلیج فارس توانست توجه سرمایه گذاران را به سمت شستا جلب کند. ارزش بازار پرتفوی بورسی شستا همین حالا حدود 383 همت براورد می شود در حالی که ارزش بازار خود شستا با رشد امروز تازه به حدود 364 همت رسیده است. این یعنی بازار فعلاً فقط به سبد بورسی شستا ارزشی بالاتر از کل ارزش روز شرکت داده؛ ان هم در شرایطی که شستا علاوه بر این پرتفوی مجموعه ای از دارایی های مهم و اثرگذار غیربورسی را نیز در اختیار دارد. همین موضوع باعث می شود بحث ارزش گذاری شستا همچنان یکی از مهم ترین موضوعات تحلیلی این سهم باقی بماند. 🔹نگاهی به ترکیب پرتفوی بورسی شستا نشان می دهد که بخش عمده ارزش این سبد در چند هلدینگ و شرکت بزرگ متمرکز شده است: تاپیکو: حدود 51 درصد، سیتا: حدود 16 درصد، صبا: حدود 13 درصد، تاصیکو: حدود 8 درصد، تیپیکو: حدود 7 درصد، حکشتی: حدود 5 درصد، سایر: کمتر از 1 درصد 🔸این ترکیب به خوبی نشان می دهد که وزن اصلی پرتفوی بورسی شستا بر دوش چند دارایی بزرگ قرار دارد و در این میان تاپیکو جایگاهی کاملاً ویژه و تعیین کننده دارد. به همین دلیل هر تغییری در نگاه بازار به ارزش دارایی های تاپیکو می تواند در تحلیل شستا نیز اثر مهمی بر جای بگذارد. با توجه به اهمیت بسیار بالای تاپیکو برای شستا، در ادامه پرتفوی تاپیکو نیز مورد بررسی قرار می گیرد. 🔻شنبه 6 تیر 1405
-
شپلی ققنوس بورس
دوستان لطفا اینقد پیام ندید چرا تحلیل نمیگذارم !!! تحلیلها رو قبلا گذاشتم و همینطوریش صف خرید و احتمال ندادن حجم مبنا هست بخواهیم هی از ارزشمندی ققنوسمون بگم واویلا میشه ضرر خودمون… ترجیحم اینه چیزی نگم حالا 1.5 همت مبلغ فروش امروز کدال شد با توجه به 25درصد بهره برداری از ظرفیت و بدون اکریلیک و بسیاری پتانسیلها که رو نشده اینطور شگفت زده شدید وای به حال روزی که تمام ظرفیتها و پتانسیل ها با مدیرعامل همچون شیرمون بهره برداری بشه از نیروگاه دوقلو تا افزایش سرمایه چند هزار درصدی فروش تودلی و بلوک 42 درصدی به خواستگار سمجمون مارون😄 و قیمتی که پدر عروس ایران زاد😜 ازش با تعصب گفت و بلوک مدیریتی شمواد و الیاف و… که نگم !!! بگذریم بهترین کار سکوت و بولد نکردن هست تا ایستگاه اول معروفمون یعنی قیمت 15 هزارتومان که با افزایش میشه قیمت 2 تومنی رو تابلو…از مسیرلذت ببرید تا رسیدن به مقصد! از اینکه با ما همسفرید خوشحالیم با تشکر : مدیریت اتوبوس 😂
-
فملی 4 روز منفی خورده 2120 ریال برای هرسهم من که زیاد دارم چند صد میلیونی ضرر بابت 4 روز منفی اصلا دلیلی هم نداره که سهام تو این شرایط حداقل ارزش داره منفی بخوره
-
فرزاد
#شاخص_بورس #وبملت فکر کن پولت دلار، بهش 5%دلاری سود بدن🤔
-
سفانو منم سه روز پیش حسابم را تغییر دادم از ملی به سپه واریز نشده
-
ژورنال بازارهای مالی(مجتبی دیبا)💎
اروند شرکت پتروشیمی اروند در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 5,154 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است.
-
سلمان خان
وبملت سهامداران بلند مدت و کسانی که هنوز با سهم هستن لایـــــــ👍ـــــــــــــک کسانی که فروختن و فروشندگان فردا دیــــــــ👎ــــــلایک
-
رضا
شصدف سلام امروز بد جوری سهم نزولی شد انتظار داشتیم سهم رو در صف خرید ببینیم…
-
سهامداران خساپا خودرو
دقیقا ربط داره درشتها فملی رو هفته های پیش خالی کردن