سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز #رانتیابی این یکی دو روز متاسفانه بدلیل مشغله ای که داشتم نتوانستم در کانال مطلبی درج بکنم اما روز سه شنبه در اوج بخربخرها گفتم که مواظب باشید قرار نیست هرروز سهم بخری بهتره نقد باشی چون امروز رو میدیدم که بازار منفی میشه عزیزی اومد پی وی و کلی ابراز ناراحتی که چرا گفتید بفروشید من ضرر کردم ! حالا امروز بیاد از ما تشکر بکنه که گفتیم سهم نخرید و اگرم میخواهید فروشنده باشید… حتی شب قبلش گفتم اگر میخواهید بفروشید ابتدای بازار باشید خلاصه اینکه #رانتیاب همیشه خیرخواه شماست شاید ابتدای کار شک و تردید داشته باشید اما این حرفها رو لر اساس تجربه ای هست که سال هاست داشته ایم… البته خدایی ناکرده غرور نیست، بلکه موهاییه که در بورس سفید شده اینجا ما استرس میکشیم تا شما استرس نکشید و سود بکنید… اما وضعیت بازار خیلیا معتقدند که بورس ، مذاکرات رو پبشخور کرده ، خیلیا هم میگن شاخص هنوز ابتدای کاره نظر بنده هم اینه که هردو راست میگن ! بازار نیازمند اصلاحی هست که داره اصلاحشو تکمیل میکنه اما نظر شخصی اینه که شاخص در میان مدت تا حوالی 7 8 میلیون جای رشد داره اگر توافق جامعی صورت بگیره تا حتی شاخص 10 میلیون هم جا داریم برای رشد حدضرر حضور در بازار شاخص 4800 هستش خداروشکر میکنم که صندوقهای طلا رو در اوج قیمتی خدمتتون گفتیم بفروشید تا اسیر منفیا و اعصابخوردی اون نشید و بجاش وارد سهام بشید و یک سود خوبی بگیرید تا یکی دو سال اینده طلا و صندوق طلایی اون سودی که سالهای قبل دادند رو نخواهند داد خیلیا ب من پیام میدن و میگن چون طلا سال قبل اونجوری رشد کرده رفتم صندوق طلا گرفتم. مگه بازاری که سال قبل رشد خوبی داشته قراره بازم تکراربشه ؟! اشتباه شون همینجاست این عزیزان خیلیا رو دیدم توی گروه ها و کانال های طلا و دلاری میگن بورس اگر 200 برابر هم بشه واردش نمی شیم ! سعی کنید روی هیچ بازاری تعصب نداشته باشید هرجا سود داد همونجا وارد بشید و با سود معقول هم خارج بشید الان بانک مرکزی طلا و دلار رو تا مدتها مشخصه میخواد در همین حوالی قیمتی نگه داره تا اونایی که ضرر هستن نه با ریزش شارپی خارج بشن و نه با سود عالی خارج بشن اینقدر هم اینا رو خسته و اذیت می کنه تا بالاخره خارج بشن و بعدش به مرور طلا و دلار رو حرکت بده قبلنم گفتم ، تا اخر سال نهایتاً 30 40 درصد به قیمت فعلی طلا و دلار میشه امیدوار بود .. اگرم توافق جامعی باشه که بازم اصلاح قیمتی و زمانی بیشتری خواهند داشت ما هم در خدمتیم و سعی میکنیم نکات و سهام و راهنمایی های در حد توان رو خدمت شما عزیزان داشته باشیم… با ارزوی سلامتی و ثروت و پرتفوی سبز برای تمامی عزیزان انشاالله
-
حمید مهدی پور
تاپکیش پرچم زده تا 500+
-
دیده بان بازار
تحلیل #وبملت 👇 فردا روی حمایت قرار داره ولی اگ از دست بده میره برای پولبک به ترند شکسته شده✅️ فعلا مشکل نداره حدضرر از دست رفتن ترند نزولی شکسته شده‼️ @Didebanbazarr
-
فملی دوستانی که فروشنده هستن به ما هم بفرمایین پولش را چی میخریین ما هم بریم بخریم
-
م کاربری
چنوپا خیلی مشکوک هست . حتما پشت پرده خبرایی هست . ممکن هست خبر مهمی در پیش باشد که دارند بی سر و صدا تو منفی ها جمع می کنند.
-
Mahmoud Heidari
فزر تورم کشور در بهترین حالت حتی با توافق و فروش نفت کمتر از 50 درصد نیست چه بسا در اردیبهشت و خرداد تورم متوسط نزدیک به 70 درصد بوده بنابراین متاسفانه با این حجم نقدینگی و تورم بالا نرخ ارز فارغ از هیجانات مقطعی همچنان افزایش خواهد بود و طلا هم ….
-
اهرم فردا در حین منفی های اهرم و شاخص،یه سر هم به صندوق نیروانا بزنید
-
الومینا هر کی میره تلاش کنه صدای سهامدارها رو برسونه چرا باید همگروه های الومینا که فقط شمش تولید میکنن این همه رشد کردن و ما جا موندیم هم از تورم هم از بقیه سهم ها و شاخص
-
شپنا شپنا شارپ صعودیش خوبه و منفیشم مثل شارپ صعودیشه
-
شغل دوم درآمد اول
اینها بهترین سهام سبدهای ماست و سهام دیگری هم داریم که به جذابیت اینها نیستند. #سقاین ما ازین سهم بعد مجمع خارج شدیم و بعد از دست به دست شدن مجدد واردش خواهیم شد. این سهم بازدهی 70 درصدی برامون داشت .
-
امیر مو سی پور
خودرو فملی چی تولید میکنه محصولاتش رو کجا میفروشه؟؟یا پالایشی ها چی تولید میکنن؟؟چجوریه اینا انقدر رشد کردن و میگن سود ده هستن مگه چه محصولاتی تولید میکنن و به کجا میدن؟؟؟همین نرخ بنزین که با قیمت پر هم حساب کنیم که 5 تومن هست اینا میگن داریم ضرر میکنیم.پس چجوریه… این بالا و پایین کردن سهام تو بورس ما با این کدهایی که در اختیار حقوقی ها و زیر مجموعه هاشون گذاشتن کار سختی نیست به راحتی میتونن مثل اب خوردن جمع شن و سهام رو پروژه کن و یه سهم رو هم مثل خودرو کنترل کنن برای مراحل بعدی سود..باید واقعیت رو بپذیریم که هر کاری نفرات اصلی بخوان میکنن