جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| elyas1347
۲۲:۴۷:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی 4 روز منفی خورده 2120 ریال برای هرسهم من که زیاد دارم چند صد میلیونی ضرر بابت 4 روز منفی اصلا دلیلی هم نداره که سهام تو این شرایط حداقل ارزش داره منفی بخوره

لیست اخبار