جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
شپلی ققنوس بورس | shepolyganj
۲۲:۴۸:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

دوستان لطفا اینقد پیام ندید چرا تحلیل نمیگذارم !!! تحلیلها رو قبلا گذاشتم و همینطوریش صف خرید و احتمال ندادن حجم مبنا هست بخواهیم هی از ارزشمندی ققنوسمون بگم واویلا میشه ضرر خودمون… ترجیحم اینه چیزی نگم حالا 1.5 همت مبلغ فروش امروز کدال شد با توجه به 25درصد بهره برداری از ظرفیت و بدون اکریلیک و بسیاری پتانسیلها که رو نشده اینطور شگفت زده شدید وای به حال روزی که تمام ظرفیتها و پتانسیل ها با مدیرعامل همچون شیرمون بهره برداری بشه از نیروگاه دوقلو تا افزایش سرمایه چند هزار درصدی فروش تودلی و بلوک 42 درصدی به خواستگار سمجمون مارون😄 و قیمتی که پدر عروس ایران زاد😜 ازش با تعصب گفت و بلوک مدیریتی شمواد و الیاف و… که نگم !!! بگذریم بهترین کار سکوت و بولد نکردن هست تا ایستگاه اول معروفمون یعنی قیمت 15 هزارتومان که با افزایش میشه قیمت 2 تومنی رو تابلو…از مسیرلذت ببرید تا رسیدن به مقصد! از اینکه با ما همسفرید خوشحالیم با تشکر : مدیریت اتوبوس 😂

فالورها 670
تاثیر (Imp) 189.0
بازدید 189
تعامل (Eng) 12.0
لیست اخبار