#شاخص_بورس #وبملت فکر کن پولت دلار، بهش 5%دلاری سود بدن🤔
-
کدما ثتران برسی کنید
-
اخبار شرکتها و مجامع
#توسن | توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با ثبت رکوردی تازه، خرداد را 60 درصد بالاتر از میانگین ثبت کرد گزارش فعالیت ماهانه توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) از تداوم روند قدرتمند رشد درامدها حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه علاوه بر رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته، به مراتب بالاتر از میانگین ماه های قبل سال مالی ثبت شده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد توسن در خردادماه به 3,542 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 6 ماهه شرکت به 22,622 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 107 درصد افزایش را نشان می دهد و از تداوم روند صعودی فعالیت های عملیاتی شرکت خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد 5 ماه نخست سال مالی 19,080 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دوره حدود 3,816 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 7 درصد کمتر از میانگین پنج ماه قبل ثبت شده؛ با این حال درامد ماهانه همچنان در سطحی بسیار بالا قرار دارد و شرکت موفق شده عملکرد قدرتمند خود را حفظ کند. در مجموع، گزارش جدید توسن تصویری از رشد پایدار درامد، دو برابر شدن فروش تجمیعی نسبت به سال گذشته و ثبات در سطوح بالای درامدزایی ارایه می دهد؛ موضوعی که همچنان از نقاط قوت بنیادی این شرکت در سال مالی جاری محسوب می شود. @akhbar_majame
-
روهان
خودرو تو این شش سال سالی هشت بار افزایش نرخ دادن چیزی به سهامدار که نمیدن هیچ حتی تعمدی ضرر هم میزنن
-
حمید رمضانی
عیار تحلیل صندوق عیار در بخش تحلیلها قرار داده شد.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
🔴#خاور بیش از 8هزار میلیارد تومن بدهی #خاور پاس شد👍 بر اساس اطلاعات موجود، شرکت ایران خودرو دیزل (با نماد «خاور») مطالبات ارزی به مبلغ 115 میلیون یورو از وزارت کشور دارد. این مطالبات در دفاتر شرکت به ازای هر یورو 266.671 ریال ثبت شده اند. با توجه به نرخ فعلی یورو در بازار توافقی که بالای 70,000 تومان است، تسعیر این مطالبات با نرخ روز می تواند منجر به شناسایی سود تسعیر ارز قابل توجهی در صورت های مالی شرکت شود. این رویداد می تواند تاثیر مثبتی بر سوداوری و ترازنامه شرکت داشته باشد.
-
علیرضا
اهرم من یه نظر دارم فقط فردا چشم به شپنا داشته باشید تا اهرم،،، امیدوارم صف خرید باشد اما اگر صف شپنا بریزد اهرم کسری از ثانیه صف فروش است
-
شبریز سلام به نظر شما سهامداران محترم من سهمم رو اضافه بکنم؟
-
دکتر سیگنال
وقتی عرض میشه و تاکید. داریم. حتی در اصلاح بازار گروه خودرویی ارزشمند هست. برای این هست که این گروه. جا ماندگی زیادی دارد. و میتوند در روز های در جا زدن و اصلاح بازار. این گین و پوشش دهد. خساپا. ورنا. وساپا. همشون فرصت ناب
-
سیـگنال | سبــز
✅#خساپا با نگاهی دیگر. ⭕️فردا شاهد حمایت تقویت شده 55 ت خواهیم بود، با توجه به کندل ها و حجم های دست به دست شده در این روز ها به نظر می رسد که خط روند نزولی بالاخره شکسته خواهد و سهم توان خود برای رشد را بازیابی خواهد کرد. همچنان کمی در این نواحی کار دارد.
-
فارس صف فروش اضافه میکنم