#چدن | تایم فریم بزرگ 640 روز کاری اصلاح. کف 1,442. حالا شکست. موج B در قالب یک الگوی اصلاحی پیچیده از سال 1402 شکل گرفت و در کف 1,442 ریال تکمیل شد. سهم سپس سقف 1402 را شکست و اکنون در فاز پولبک به همان سطح قرار دارد مرحله ای که در اکثر شکست های معتبر، اخرین نقطه تایید است. ساختار الگو: الگوی اصلاحی موج B با زیرموج های A-B-C-D-E در یک مثلث انقباضی خاتمه یافته. خروج از این مثلث و شکست سقف چندساله، اغاز موج C را تایید می کند. اهداف قیمتی موج C: ▫️ هدف اول: 6,312 ▫️ هدف دوم: 9,437 ▫️ هدف سوم: 15,742 نکته کلیدی: موج 3 در ساختار الیوتی معمولاً کوتاه ترین زمان و بیشترین دامنه حرکتی را دارد (حرکت شارپ رو به بالا) . سهم احتمالاً به زودی وارد این فاز می شود و این یعنی پنجره زمانی برای پولبک محدود است… ═════════════════ 💬 ارتباط مستقیم با من و دسترسی به معاملات شخصی: 🔗 @vip_yoonesi_bot 🌿 جایی بین فکر و احساس 🌿 ═════════════════ 📢 نشر این مطلب با ذکر منبع بلامانع است: 🌐 کانال من https://t.me/ali_yoonesi
-
یزدان ابراهیمی
#فزر //
-
سهامدار با ثبات
#زملارد زشگزار سه ماهه 577 میلیارد تومن فروخته مارکت ان 3 هزار میلیارد تومنه، این 622 میلیارد تومن فروخته ولی مارکت اش 2 هزار میلیارد هست. اگر 500 میلیارد تومن اورنده نقدی هم پروژه ملایر هم از ارزش مارکت زملارد کم کنیم میشه نصف زشگزا !
-
ابوالفضل حسین زاده
چکاپا 300 تومن حقوقی شروع کرد به فروش 230 گفتیم بر میگرده برنگشت هر سهمی خریده بودین 2 سال پیش امروزیا چتد روز قبل از ضرر در میومدین بدون اینکه میانگین کم کنید این سهمو میانگینم کم کردیم همش ولی هنوز 20 درصد ضررم اگه میانگین کم نمیکردم که 50 درصد بود
-
فزر بنظر میاد فردا فزر شرایط متفاوت با امروز داشته باشد پرسود باشید
-
ف ف
سصوفی امروز 73 هزار سهم ورود کردم ، بهترین فرصت بود
-
شلرد 10 سال دیگه هم همین جا هست نگران نباش فقط به درد نوسان میخورد
-
فریبرز زمانی اسکوئی
فبیرا ولی شما هم یادتون بمونه فبیرا 12000
-
بورسینه | دلار و طلا | بورس | اقتصاد ایران | Bourse
⏰بورس 6 تیر 1405 ✔️ از شروع پرتقاضا تا پایانی پرعرضه 🔴 دربازار امروز چه گذشت؟ ☄️بازارسهام شروعی رو به مثبت داشت اما هرچه تایم بیشتری سپری شد عرضه افزایش یافت ☄️بخصوص بعد از انتشار شایعات جدید از تعیین سود 40درصدی که عرضه تشدید شد ☄️البته درشرایطی که تورم رسمی به 90درصد رسیده افزایش سود بانکی به 40درصد نیز جذابیت برای بورسیها ایجاد نخواهد کرد ☄️اساسا پولی که دربورس است بخاطر 40درصد به بانک نمیرود مگر پولهایی که همواره که از بازاری به بازار دیگر کوج میکنند ☄️امروز چند توانستند صف خریدشان را حفظ کنند #شپنا #شستا #تاپیکو #حکشتی #غبشهر و برخی داروییها صف #غکورش عرضه شد #شستا که بارها برای گذر از مقاومت 180تا200 شکست خورده بود این بار با خبر عرضه احتمالی پالایش #ستاره و جو مثبت بازار از این خط گذر کرده که برای سهامدارانش مهم است ☄️اختلال در بانکهای ملی وصادرات همچنان ادامه دارد امروز حتی بسیاری از پلتفرمهای خرید رمزارز و طلا هم از دسترس خارج شدنه اند برخی احتمال حمله هکری میدهند ☄️مجددا از دیشب شاهد افزایش تنش در تنگه هرمز هستیم برخی خبرها از احتمال لغو سفر هیات ایران به ژنو برای مذاکرات خبر میدهند 🔵@Boursineh
-
حمیدرضا
#شلرد کاش من هم پرسنل شلرد بودم
-
ثشاهد فردا از صف فروش برمیگرده. دوتا حمایت مهم داره. یکی قیمت حدودا 850ت. دومی هم RSI 50. هر دوتا رو هم افتاده که رفتار تکنیکال سهم رو نشون میده. باید دید چی میشه