شلرد 10 سال دیگه هم همین جا هست نگران نباش فقط به درد نوسان میخورد
-
قاسم هاشمی
ثشاهد الاکلنگ که سوار نشدید، خب تو کفها میانگین میزدید به اولین قله که فکر میکردید میتونه اصلاح بده که میرسید فقط همون نقداری که در کف خریده بودید رو میفروختید مجدد که اصلاح زد میخریدید مجدد در قله همون مقدار رو میفروختید اینجوری خم میانگین خریدتون کم میشد هم نوسان گرفته بودید و سود کرده بودید هم تعداد بیشتری یهام میخریدید نه اینکه سهم داره صعود میکنه طرف میگه 40% در ضررم ، خب برادر من یکم خرید بزن بالاتر همون مقدار رو بفروش سود کن میانگینتم کم شه
-
غکورش سهمی که با افزایش قیمت روغن گرد و خاک زیادی کرد اما اون هم به نقطه حساسی نزدیک شده احساسی تصمیم نگیرید تا اصلاح سهم نصیب شما نشود
-
وساپا کمتر از یک ماه دیگه قبمت وساپا بین 1000تا 1400 تومان! حالا گزارش سه ماهه اول و مقدار EPS بیاد مجمع و بازگشایی بعدش واگذاری و منافع و افشا بعدش همه تا یک ماه دیگه! و شرایط ارام کشور
-
چنوپا چه تعداد سهام دست بقیه سهامداران هست 34ملیون برگه
-
فملی سلام چندروز بسته میمونه برا مجمع؟؟
-
اخبار شرکتها و مجامع
#زملارد | ملاردشیر با شتاب فروش، خرداد را 59 درصد بالاتر از میانگین فصل ثبت کرد گزارش فعالیت ماهانه کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از ادامه روند پرقدرت رشد درامدها حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه علاوه بر جهش چشمگیر نسبت به سال گذشته، از میانگین دو ماه ابتدایی سال نیز فاصله قابل توجهی گرفته است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد زملارد در خردادماه به 2,397 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 168 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 6,207 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 161 درصد افزایش را نشان می دهد و از تداوم روند صعودی فعالیت های عملیاتی شرکت خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 3,810 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 1,905 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 26 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که بیانگر شتاب گیری درامد و ثبت بهترین عملکرد فصل است. گزارش جدید زملارد تصویری از رشد قدرتمند فروش، عبور از میانگین عملکرد ماه های گذشته و استمرار روند صعودی عملیات شرکت ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند چشم انداز بنیادی این شرکت را در ادامه سال مالی تقویت کند. @akhbar_majame
-
البته دوستانی که تاپیکو دارند الان دارن پادشاهی میکنند عرض من این بود که به راحتی نخواهید توانست این سهم رو در شرایط عادی صاحب شوید
-
گلدا ارتین جان چدن و فاراک تو یه گروه و بنیاد فاراک بهتره نسبت به سقف 99 هم سقوط زیادی داشته ولی باز خودت یه بررسی کن چدن فردا صف خرید باید شروع کنه تو پیش گشایش . اگه ندید صف خرید به نظرم سریعا خارج شو ..
-
وبملت درود شب همگی بخیر خدمتتون عرض کنم یک موضوع اینکه به اون صورت دیگه فروشنده ای نمونده و امروز حقوقی با قدرت سهم خرید مسیله مهم تر نهایت فردا شاخص ی خرده قدرت برای بالا رفتن نداره ولی از پس فردا عرضه برای همه سهم ها کم و تقاضا بسیار زیاد
-
قاسم هاشمی
ثشاهد وقتی یه نفر استراتژی نداره خودش مقصره نه سهام، حد ضرر بگذارید رسید بی تعارف بفروشید، اگر هم نمیخواهید بفروشید ده بیست درصد که رفت پایینتر میانگین بزنید ، و هزار راه دیگه، منم از 98 سهامدارم چرا تو ضرر نرفتم؟