#شلرد کاش من هم پرسنل شلرد بودم
-
روهان
خودرو تو این شش سال سالی هشت بار افزایش نرخ دادن چیزی به سهامدار که نمیدن هیچ حتی تعمدی ضرر هم میزنن
-
حمید رمضانی
عیار تحلیل صندوق عیار در بخش تحلیلها قرار داده شد.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
🔴#خاور بیش از 8هزار میلیارد تومن بدهی #خاور پاس شد👍 بر اساس اطلاعات موجود، شرکت ایران خودرو دیزل (با نماد «خاور») مطالبات ارزی به مبلغ 115 میلیون یورو از وزارت کشور دارد. این مطالبات در دفاتر شرکت به ازای هر یورو 266.671 ریال ثبت شده اند. با توجه به نرخ فعلی یورو در بازار توافقی که بالای 70,000 تومان است، تسعیر این مطالبات با نرخ روز می تواند منجر به شناسایی سود تسعیر ارز قابل توجهی در صورت های مالی شرکت شود. این رویداد می تواند تاثیر مثبتی بر سوداوری و ترازنامه شرکت داشته باشد.
-
علیرضا
اهرم من یه نظر دارم فقط فردا چشم به شپنا داشته باشید تا اهرم،،، امیدوارم صف خرید باشد اما اگر صف شپنا بریزد اهرم کسری از ثانیه صف فروش است
-
شبریز سلام به نظر شما سهامداران محترم من سهمم رو اضافه بکنم؟
-
دکتر سیگنال
وقتی عرض میشه و تاکید. داریم. حتی در اصلاح بازار گروه خودرویی ارزشمند هست. برای این هست که این گروه. جا ماندگی زیادی دارد. و میتوند در روز های در جا زدن و اصلاح بازار. این گین و پوشش دهد. خساپا. ورنا. وساپا. همشون فرصت ناب
-
سیـگنال | سبــز
✅#خساپا با نگاهی دیگر. ⭕️فردا شاهد حمایت تقویت شده 55 ت خواهیم بود، با توجه به کندل ها و حجم های دست به دست شده در این روز ها به نظر می رسد که خط روند نزولی بالاخره شکسته خواهد و سهم توان خود برای رشد را بازیابی خواهد کرد. همچنان کمی در این نواحی کار دارد.
-
فارس صف فروش اضافه میکنم
-
ثفارس احتمالا فردا هم عین امروز حرکت کنه فکر نکنم صف سنگین ببنده مگه اینکه کل بازار توپ توپ باشه
-
ثشرق تا چهارشنبه تخته گاز منفی 3 هست که پله ای ورود کنید!!! چون هفته اینده 3 روز هم تعطیله بورس به نظرم بهترین وقت ورود همین هفته است!!! موفق و پیروز باشید✋️✋️✋️