سصوفی امروز 73 هزار سهم ورود کردم ، بهترین فرصت بود
-
sajad.slm00
فزر ارزش بازار مهم ترین و اساسی ترین چیزیه که من قبول دارم نه قیمت سهم
-
فزر افزایش سرمایه فزر مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
-
اخبار شرکتها و مجامع
#خپویش | سازه پویش با فروش 10 هزار میلیارد ریالی، خرداد را 30 درصد بالاتر از میانگین فصل ثبت کرد گزارش فعالیت ماهانه سازه پویش از تداوم روند قدرتمند رشد درامدهای عملیاتی حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه علاوه بر جهش چشمگیر نسبت به سال گذشته، بالاتر از میانگین دو ماه ابتدایی سال نیز قرار گرفته است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد خپویش در خردادماه به 10,167 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 173 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 23,591 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 95 درصد افزایش را نشان می دهد و از حفظ روند صعودی درامدهای عملیاتی خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 13,424 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 6,712 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 51 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که نشان دهنده شتاب محسوس فروش و ثبت بهترین عملکرد فصل است. گزارش جدید خپویش تصویری از رشد قدرتمند درامد، ثبت فروش فراتر از میانگین ماه های گذشته و استمرار روند مثبت عملیاتی شرکت ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند از منظر بنیادی، چشم انداز این سهم را تقویت کند. @akhbar_majame
-
saber.ghorbani201600
#وصندوق فردا باز میشه؟
-
امیر مو سی پور
خودرو چجوری اخه توی این دوران سختی که گذشت تمام این سهم ها که در معرض اسیب جدی بودن و حتی چندین ماهه تولید هم نداشتن ابنجوری بازگشایی شدن و رشد خوبی هم داشتن و شاخص رو کشوندن بالا…اخه تو این دوران کی با خودرو کار داشت .تازه خودرو قیمتش بالا هم کشید..چرا سهامش میریزه..البته اهان زیان ده هستش احتمالا…قول میدم همین الان قیمت هر ماشبن صد میلیارد تومن هم باشه ابن شرکت میگه من زیان میدم و همین برای پایین نگه داشتن قیمت سهم کافیه…کسی هم نیست بگه بیا صورت مالی رو درست کنید..
-
شستان در قیمت های که در تصورتون نیست معامله می شود
-
sajad.slm00
فزر افزایش سرمایه از اورده نقدی و مطالبات چرا بهترین نوعشه؟ چون به ارزش بازار شرکت قبل مجمع اضافه می شود هر میزانی که باشد چه منجر به ورود پول بشه چه جلوگیری از خروج پول چه هیچکدوم
-
معاملات امروز صندوق های طلا مشخص کرد که بازار طلا وارد رکود و اصلاح شده پس فقط میتوان نوسانگیری کرد حتی سینرژی هم که منتظر تلاطم نفت هستش هم برای نوسانگیری ساعتی بدرد میخوره مواظب نباشید نوسان شما را میگیرند صندوق املاک هم بعلت اینکه ملک در رکود هستش شاید در زمان نزول بازار اندکی نوسان مثبت داشته باشند و تقریبا بتا منفی بورس هستند املاکی ها ارزش مسکن نوسان خوبی میدهد اما باید در نقطه مناسب ورود زد املاک اتیه تازه سود تقسیم کرده و گول قیمت پایین تر اون رو نخورید شناوری کلید بالاست و گهگاهی گروهی پروژه میشه اما دانیک هم تقریبا با ارزش مسکن حرکت میکنه
-
بورس با حرفه ای ها
#خاور پیش بینی سهم سود سال 1405 قیمت سهم 144 تومان !!! پیش بینی سود هر سهم : 141 تومان !!! ✅باورش سخته ، واگذار می کنیم به گذشت زمان😏 🆔@bourse_tfr
-
M
#فروژ مدیر عامل وهیات مدیره این شرکت رو با خود شرکت باید اتش زد اشغالای بی خواص مفت خور