جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| reza020020
۲۰:۵۱:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

اهرم ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار