جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
hamed | hamed1978t
۲۰:۴۳:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

غگل این سهم هروقت سود داده بعد بازگشایی یا روزهای بعدش کاری کرده که سهامدار بیشتر از سود دریافتی ضرر کرده اگه دنبال سود نقدی هستین بیخیال این سهم بشین ولی شاید با نگهداریش به سودی به مراتب بیشتر برسین انشالله!

لیست اخبار