#پکرمان در تایم هفتگی با مقداری اصلاح زمانی و قیمتی در کف کانال می تواند مورد توجه قرار گیرد
-
شلرد 10 سال دیگه هم همین جا هست نگران نباش فقط به درد نوسان میخورد
-
فریبرز زمانی اسکوئی
فبیرا ولی شما هم یادتون بمونه فبیرا 12000
-
بورسینه | دلار و طلا | بورس | اقتصاد ایران | Bourse
⏰بورس 6 تیر 1405 ✔️ از شروع پرتقاضا تا پایانی پرعرضه 🔴 دربازار امروز چه گذشت؟ ☄️بازارسهام شروعی رو به مثبت داشت اما هرچه تایم بیشتری سپری شد عرضه افزایش یافت ☄️بخصوص بعد از انتشار شایعات جدید از تعیین سود 40درصدی که عرضه تشدید شد ☄️البته درشرایطی که تورم رسمی به 90درصد رسیده افزایش سود بانکی به 40درصد نیز جذابیت برای بورسیها ایجاد نخواهد کرد ☄️اساسا پولی که دربورس است بخاطر 40درصد به بانک نمیرود مگر پولهایی که همواره که از بازاری به بازار دیگر کوج میکنند ☄️امروز چند توانستند صف خریدشان را حفظ کنند #شپنا #شستا #تاپیکو #حکشتی #غبشهر و برخی داروییها صف #غکورش عرضه شد #شستا که بارها برای گذر از مقاومت 180تا200 شکست خورده بود این بار با خبر عرضه احتمالی پالایش #ستاره و جو مثبت بازار از این خط گذر کرده که برای سهامدارانش مهم است ☄️اختلال در بانکهای ملی وصادرات همچنان ادامه دارد امروز حتی بسیاری از پلتفرمهای خرید رمزارز و طلا هم از دسترس خارج شدنه اند برخی احتمال حمله هکری میدهند ☄️مجددا از دیشب شاهد افزایش تنش در تنگه هرمز هستیم برخی خبرها از احتمال لغو سفر هیات ایران به ژنو برای مذاکرات خبر میدهند 🔵@Boursineh
-
حمیدرضا
#شلرد کاش من هم پرسنل شلرد بودم
-
ثشاهد فردا از صف فروش برمیگرده. دوتا حمایت مهم داره. یکی قیمت حدودا 850ت. دومی هم RSI 50. هر دوتا رو هم افتاده که رفتار تکنیکال سهم رو نشون میده. باید دید چی میشه
-
سجاد
#بهپاک چون این سهم طوری بوده که در پایین امدن واقعا پدر سهامدار را درمیاورد
-
سصفها دیگه چیزی به اسم نوسانگیری تو این سهم در جریان نیست دوستان، این موضوع رو در تصمیمات خود در نظر بگیرید شرایط این سهم نسبت به سال قبل کاملا متفاوت شده و اگر ان زمان از این سهم نوسانگیری می کردن، دلیلش این بود که یه عده به امید افزایش سرمایه وارد سهم می شدن و می تونستن رو سر ان ها خالی کنن ولی در حال حاضر که افزایش سرمایه بلاتکلیف مونده، طبیعتا سهامدار خرد یا حتی نوسانگیر به ندرت وارد سهم میشه و حرکت هایی که روی تابلو می بینیم صرفا برای جمع کردن سهم هست حقوقی که تارگت های چند صد درصدی را مد نظر داره، چند درصد بالا پایین بخواد جمع کنه براش اهمیتی نداره، سهامدار خرد هست که با چند درصد بالا پایین شدن سهم نگران میشه و یه عده هم که این چند روز سهمشون رو فروختن
-
تحلیل تکنیکال بنیادی سرو
فزر اظهارنظر_حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هییت مدیره در خصوص افزایش سرمایه با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هییت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی موسسه حسابرسی امجد تراز ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ 1405/03/03 هییت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 5,400,000,000,000 ریال به مبلغ 8,400,000,000,000 ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی، بهره مندی از معافیت مالیاتی ارایه می گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت
-
سیتنا | CITNA
🔈 تعلیق نماد #رانفور تا 17 تیر؛ خدمات انفورماتیک: حمله سایبری به شبکه بانکی تاثیری در سود شرکت نداشته است 🔹 نماد معاملاتی شرکت #خدمات_انفورماتیک در بورس با نماد «رانفور» به دلیل بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی، به استناد مقررات سازمان #بورس به حالت تعلیق درامد. این شرکت همزمان درباره اختلالات اخیر در برخی بانک های کشور اعلام کرد منشا این مشکلات، #حمله_سایبری هدفمند به زیرساخت های مرتبط بوده اما تاثیر بااهمیتی بر سود عملیاتی و سود خالص شرکت نداشته است./ #سیتنا برای مشاهده جزییات کلیک کنید 💬 CitnaNewsAgeny 🎞 CitnaNews 📷 Citna.ir 🌐 @Citna94 https://www.citna.ir/node/338385 https://twitter.com/Citnanewsagency https://youtube.com/@citnanews?si=a0ORnMfymLfb2qjB https://www.instagram.com/citna.ir?igsh=cTZqcGZuZGw0ZHl5&utm_source=qr
-
Riza
#دپارس اینکه دپارس سود پارسال ونمیده از بی عرضگی سازمانه احمقا فقط بلدن به بازارپایه گیر بدن