جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohsenebrn
۲۱:۲۲:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصفها دیگه چیزی به اسم نوسانگیری تو این سهم در جریان نیست دوستان، این موضوع رو در تصمیمات خود در نظر بگیرید شرایط این سهم نسبت به سال قبل کاملا متفاوت شده و اگر ان زمان از این سهم نوسانگیری می کردن، دلیلش این بود که یه عده به امید افزایش سرمایه وارد سهم می شدن و می تونستن رو سر ان ها خالی کنن ولی در حال حاضر که افزایش سرمایه بلاتکلیف مونده، طبیعتا سهامدار خرد یا حتی نوسانگیر به ندرت وارد سهم میشه و حرکت هایی که روی تابلو می بینیم صرفا برای جمع کردن سهم هست حقوقی که تارگت های چند صد درصدی را مد نظر داره، چند درصد بالا پایین بخواد جمع کنه براش اهمیتی نداره، سهامدار خرد هست که با چند درصد بالا پایین شدن سهم نگران میشه و یه عده هم که این چند روز سهمشون رو فروختن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار