💊 سهام دارویی؛ اری یا نه؟ رشد اخیر سود شرکت های دارویی بیشتر حاصل افزایش نرخ فروش بوده تا رشد واقعی کسب وکار. بنابراین سوال اصلی این نیست که سود امسال چقدر است، بلکه این است که ایا این سود تکرار می شود؟ در کوتاه مدت، گزارش های فصلی هنوز می توانند مطلوب باشند، اما با فشار بر قدرت خرید، احتمال کاهش حجم فروش، افزایش مطالبات و افت حاشیه سود در ماه های اینده وجود دارد. 📌 بنابراین بازار نباید فقط به سود امسال نگاه کند؛ ارزش واقعی سهام به پایداری سوداوری وابسته است، نه سودهای مقطعی. ✅ جمع بندی: دارویی ها هنوز می توانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما برای سرمایه گذاری، کیفیت و تداوم سود مهم تر از رشد موقت سود است. 📊 نگاه تحلیلی، همیشه یک قدم جلوتر از صورت های مالی حرکت می کند. #بورس #سهام_دارویی #تحلیل_بورس #سرمایه_گذاری #بازار_سرمایه #اقتصاد #تحلیل_سهام ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
نوید رحمانی
ثشاهد فقط کسانیکه تازه وارد سهم شدن سال 99 و ریزش شارپ این سهمو بررسی کنید…
-
Sayad
وملی بزرگترین افزایش سرمایه بورس ایران خواهد بود
-
فولادبان (Fouladban)
در گفتگو با فولادبان ارایه شد؛ 🔻بازار سرمایه ایران زیر ارزش واقعی؟/ سیگنال ارزندگی از نمادهای «فولاد» و «فخوز» 🔹امیرحسین کاوه، کارشناس بازار سرمایه، در گفتگو با فولادبان، گفت: ارزش کل بازار سرمایه ایران در حال حاضر کمتر از 80 میلیارد دلار براورد می شود؛ در حالی که این رقم چند سال قبل به بیش از 450 میلیارد دلار رسیده بود. 🔹در شرایطی که ارزش دلاری بازار سرمایه ایران نسبت به اوج های گذشته سقوط قابل توجهی را تجربه کرده، برخی کارشناسان معتقدند نمادهای بزرگ به ویژه در گروه فولادی مانند «فولاد» و «فخوز» همچنان در محدوده های ارزنده قرار دارند؛ اما این ارزندگی تا چه حد می تواند به فرصت سرمایه گذاری تبدیل شود؟ 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153791 #بازار_سرمایه #صنعت_فولاد گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
Sayad
وملی 18ساله افزایش سرمایه نداشته
-
بزاگرس بزاگرس همه سهامداران را خسته کرده انشاالله بزودی سقف قبلی را خواهد شکست و قله های پیش رو را فتح خواهد کرد.
-
Sayad
وملی سلام باید در مجمع از افزایش سرمایه صحبت شود
-
آتیلا
وبملت فردا قفل صف فروش
-
کیومرث قهرمانی
وبملت سلام تحلیل بازار خیلی پیچیده شده است و اینطور که مشخص است دودش در چشم بازار سرمایه می رود. اول اینکه دیشب خبر هایی از تحرکات منطقه شد و امروز هم بازار به ان واکنش داشت . 2 _ خبر افزایش نرخ سپرده گذاری ، اینم میتواند واکنش منفی در بازار داشته باشد ، هر چند امروز تکذیب شد ، ولی… 3 _ از قبل تحلیل داشتیم بازار در روند صعودی قرار گرفته و تارگت های بالایی خواهد داشت . منتهی به کررات یاداوری شده بود بازار به یک استراحت نیاز دارد و ان هم طبیعی است . 4 _ نکته بسیار مهم حجم معاملات در نماد وبملت است . اخیرا حجم های قابل توجه ایی میخورد و بنظر می رسد حقوقی این سهم در حال رد گم کردن و خنثی کردن تحلیل های تابلو خوانی است .و به عبارتی یک نوع سردرگمی ایجاد نموده است . بگذریم در حال حاضر بهترین تحلیل برای چارت مارکت بزرگ ایران پولبک به سقف شکسته شده در ناحیه 5145000 واحد باشد . اگر چنین شد و بازار برگشت که هیچ . ولی اگر بازار میل به اصلاح داشت بدانید بازار شوخی بردار نیست و باید خود را برای سناریو های منفی پیش رو اماده کنیم . بنده یک توصیه برای دوستان مبتدی و پر استرس دارم ، این دوشتان می توانند از مووینگ اوریج 9 روزه برای حد ضرر خود استفاده کنند . اگر کندل به زیر این مووینگ تثبیت کرد در بازار نمانید و خروج بزنید . بنظرم فردا هم بازار تحت تاثیر اخبار منطقه میباشد .
-
غالبر همه اساتید می گن چارتش خیلی جذاب شده همه کمین کردن برای خریدش .الان دیگه جای فروش نیست
-
卍卍 نوسانگیران بورس 卍卍
✔️خروج پول هوشمند❌💰👇 #توان #بیدار #نارنج #دوایکس #ما #دسینا #سکرد #خریخت @navasangirane_boursee