در گفتگو با فولادبان ارایه شد؛ 🔻بازار سرمایه ایران زیر ارزش واقعی؟/ سیگنال ارزندگی از نمادهای «فولاد» و «فخوز» 🔹امیرحسین کاوه، کارشناس بازار سرمایه، در گفتگو با فولادبان، گفت: ارزش کل بازار سرمایه ایران در حال حاضر کمتر از 80 میلیارد دلار براورد می شود؛ در حالی که این رقم چند سال قبل به بیش از 450 میلیارد دلار رسیده بود. 🔹در شرایطی که ارزش دلاری بازار سرمایه ایران نسبت به اوج های گذشته سقوط قابل توجهی را تجربه کرده، برخی کارشناسان معتقدند نمادهای بزرگ به ویژه در گروه فولادی مانند «فولاد» و «فخوز» همچنان در محدوده های ارزنده قرار دارند؛ اما این ارزندگی تا چه حد می تواند به فرصت سرمایه گذاری تبدیل شود؟ 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153791 #بازار_سرمایه #صنعت_فولاد گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
𝐍𝐎𝐋𝐎𝐋 𝐓𝐕 | نولول
ممکنه اجداد هالند یونانیهایی بوده باشن که مردونیه کردتشون
-
مهدیه افراشته
#شپلی خریدهای درصدی
-
سهامدار مسدود شده
#رفاه کجا ارزشگذاری شده؟ لینک بده
-
اخبار شرکتها و مجامع
#شاروم | تداوم مسیر سودسازی؛ پتروشیمی ارومیه با رشد سود وارد سال جدید شد صورت های مالی حسابرسی شده پتروشیمی ارومیه از تداوم روند مثبت سوداوری این شرکت حکایت دارد؛ به طوری که سود خالص و سود هر سهم در سال مالی 1404 نسبت به سال قبل افزایش یافته اند. بر اساس این گزارش، شاروم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 843 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 21 درصد رشد را نشان می دهد. همچنین سود خالص شرکت به 1,686 میلیارد ریال رسیده که بیانگر حفظ روند سودسازی و عملکرد باثبات شرکت در سال مالی گذشته است. گزارش سالانه شاروم با تداوم رشد سود، ثبت بیش از 1.6 هزار میلیارد ریال سود خالص و حفظ روند مثبت عملکرد، نشان می دهد شرکت همچنان در مسیر سوداوری پایدار حرکت می کند و توانسته عملکرد مناسبی را برای سهامداران به ثبت برساند. @akhbar_majame
-
اریا
#اروند عزیزم چرا فکر می کنید گزارش خوب کا راه انداز هست. ما دلخوش میشیم با خبر خوب و ممکنه کمی گره گشا باشه ولی کافی نیست. سهام دو ماه بسته بود و تولید هیچ. بازگشایی با تبلیغ و ایجاد شور حسینی بالای 40 درصد و از فردا با کله پخش زمین. بعضی ها بازارگردان عالی دارند و هنوز می تازند. خیلی ها بی صاحبند و ذلیل و درادامه روند رسیدن به نفت. اینجا تکنیکال و فاندامنتال کیلویی چند. باید دید دستور چیه و تداوم دستور تا کی هست. رک و پوست کنده قانون جنگله. حمایت داشته باشی و صاحب، زنده میمونی و بی کس و کار قطعا بلعیده میشی. خوش شانس باشیم که تا الان نبودیم، یکی بیاد از تو گل درمون بیاره. تا اون موقع حداقل داد بزنیم. زنگ بزنیم به بورس به ناظر به امور سهام، نظارت و بازرسی کشور که ورود کنند و حداقل لال قربانی نشیم. مدام زنگ بزنیم شکایت کنیم. ما نه تنها از بسته حمایتی جنگ بهره مند نشدیم،که در دام افتادیم و فریادرسی نیست.همه در یک کشتی هستیم. یا حق
-
اخبار شرکتها و مجامع
#اروند | پتروشیمی اروند با ثبت بیش از 62 هزار میلیارد ریال سود، همچنان در جمع سودسازان بزرگ صنعت صورت های مالی تلفیقی پتروشیمی اروند نشان می دهد این شرکت با وجود تعدیل سود نسبت به سال گذشته، همچنان یکی از بزرگ ترین سودسازان صنعت پتروشیمی باقی مانده است. بر اساس گزارش منتشرشده، اروند در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 5,154 ریال سود به ازای هر سهم شده است. همچنین سود خالص شرکت به 61,843 میلیارد ریال رسیده و در سطح تلفیقی نیز گروه موفق به ثبت 62,972 میلیارد ریال سود خالص شده است. اگرچه سود شرکت اصلی و سود تلفیقی به ترتیب 10 درصد و 9 درصد کمتر از سال گذشته بوده، اما حفظ سوداوری در سطح بیش از 62 هزار میلیارد ریال نشان دهنده تداوم قدرت عملیاتی و جایگاه مستحکم اروند در صنعت پتروشیمی است. گزارش سالانه اروند از تداوم سودسازی در مقیاس بزرگ، ثبت سودی فراتر از 62 هزار میلیارد ریال و حفظ جایگاه این شرکت در میان سوداورترین پتروشیمی های بازار حکایت دارد. @akhbar_majame
-
سینیور
#وبملت فردا مثبت است و بطرف صف خرید پیش خواهد رفت…
-
سینیور
#وبملت فردا مثبت است و بطرف صف خرید پیش خواهد رفت…
-
⚡️اخبار اقتصادی_سیگنال های بازار ارز وطلا
درسته میگیم زیره گرمی 18 نداریم ولی خوده گرم 18 مقاومت تشکیل داده و هدف 22 رو داریم بالای تراز مثقال 70 هستیم و حمایت کوتاه مدته 70700 زیرشو گرفته که رفتاریه نه تکنیکال دیگه میدونین بالای تراز 70… مد نظر باشه که شکست مقاومت 72 مسیره صعودی رو روان تر میکنه من منتظر یه لگ صعودی دیگه هستم پس حد سود باشه 72 پس خریدی میگیرین سمت حمایت با رعایت حد ضرر باشه الان وسط راهیم
-
فرزاد
#شلرد داشتم سوابقش بررسی میکردم شاروم هم گویا تخصصی کار کرده بود این صف خریدا تموم بشه تازه متوجه میشیم چه… زده https://www.tahlilbazaar.com/news/325785/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%85%D9%86%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C