✔️خروج پول هوشمند❌💰👇 #توان #بیدار #نارنج #دوایکس #ما #دسینا #سکرد #خریخت @navasangirane_boursee
-
حمید مهدی پور
تاپکیش پرچم زده تا 500+
-
فملی دوستانی که فروشنده هستن به ما هم بفرمایین پولش را چی میخریین ما هم بریم بخریم
-
م کاربری
چنوپا خیلی مشکوک هست . حتما پشت پرده خبرایی هست . ممکن هست خبر مهمی در پیش باشد که دارند بی سر و صدا تو منفی ها جمع می کنند.
-
Mahmoud Heidari
فزر تورم کشور در بهترین حالت حتی با توافق و فروش نفت کمتر از 50 درصد نیست چه بسا در اردیبهشت و خرداد تورم متوسط نزدیک به 70 درصد بوده بنابراین متاسفانه با این حجم نقدینگی و تورم بالا نرخ ارز فارغ از هیجانات مقطعی همچنان افزایش خواهد بود و طلا هم ….
-
اهرم فردا در حین منفی های اهرم و شاخص،یه سر هم به صندوق نیروانا بزنید
-
الومینا هر کی میره تلاش کنه صدای سهامدارها رو برسونه چرا باید همگروه های الومینا که فقط شمش تولید میکنن این همه رشد کردن و ما جا موندیم هم از تورم هم از بقیه سهم ها و شاخص
-
شپنا شپنا شارپ صعودیش خوبه و منفیشم مثل شارپ صعودیشه
-
شغل دوم درآمد اول
اینها بهترین سهام سبدهای ماست و سهام دیگری هم داریم که به جذابیت اینها نیستند. #سقاین ما ازین سهم بعد مجمع خارج شدیم و بعد از دست به دست شدن مجدد واردش خواهیم شد. این سهم بازدهی 70 درصدی برامون داشت .
-
امیر مو سی پور
خودرو فملی چی تولید میکنه محصولاتش رو کجا میفروشه؟؟یا پالایشی ها چی تولید میکنن؟؟چجوریه اینا انقدر رشد کردن و میگن سود ده هستن مگه چه محصولاتی تولید میکنن و به کجا میدن؟؟؟همین نرخ بنزین که با قیمت پر هم حساب کنیم که 5 تومن هست اینا میگن داریم ضرر میکنیم.پس چجوریه… این بالا و پایین کردن سهام تو بورس ما با این کدهایی که در اختیار حقوقی ها و زیر مجموعه هاشون گذاشتن کار سختی نیست به راحتی میتونن مثل اب خوردن جمع شن و سهام رو پروژه کن و یه سهم رو هم مثل خودرو کنترل کنن برای مراحل بعدی سود..باید واقعیت رو بپذیریم که هر کاری نفرات اصلی بخوان میکنن
-
Aydin
اهرم از الان تا فردا ساعت نه صف خریده ؛ ولی از نُه به بعد صف فروش