وملی سلام باید در مجمع از افزایش سرمایه صحبت شود
-
نئــــوویــــو ایــــران
#اهرم 1405/04/06 انتظار دارم تا تراز های حمایتی که رو چارت مشخص شده اصلاح کنه و بعد ادامه ی مسیر @neowave_iran
-
بابک
#لکما درود من خبری ندارم ولی تابلو نشان از خرید سهم است البته فعلا خوب میخرند و کاری به مثبت و منفی سهم ندارند . و منتظرم ببینم دلیل خریدها چیست !!
-
Jvad1998 خواجوی
فملی پیشکسوت مس میگه این قیمتا مال پارساله خاطرت جمع جمع
-
بورس۲۴ | Bourse24
زنگ رقابت در بازار روی به صدا درامد؛ جزییات عرضه های تالار صنعتی در یکشنبه 7 تیر منتشر شد به گزارش بورس 24، جزییات عرضه های تالار صنعتی بورس کالای ایران برای روز یکشنبه 7 تیر 1405 منتشر شد. https://www.bourse24.ir/news/358799/
-
شغـ♥ـف
بس انا ودی های🙂
-
محسن جعفری طهرانی
خودرو یه عده اینجا کامنت گذاشتند که اگه فردا صف خرید نشد دیگه کامنت نمی زا رند الان چند روز از فردای اون روز گذشته صف خرید که نشد هیچ 4 روز که صف فروش ولی جالب بازم اون دوستان کامنت می زارن
-
اخبار فارس
•️ اوقات شرعی فردا یکشنبه 7 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars
-
فزر تورم نقطه به نقطه خرداد 90 درصد ناقابل🤔
-
دارایکم سهم همیشه در دسترس ،بفروش بخر همیشه راه میده سهامدار حرص بخوره جوش بزنه اصلان انگار نه انگار ،با وبملت حرکت می کنه:)خودشو کسی می دونه :)
-
ناصر هژبری
خزامیا قانون سهم خزامیا دومنفی یه مثبت دیگه مثل روز روشن است