وملی بزرگترین افزایش سرمایه بورس ایران خواهد بود
-
قاسم هاشمی
ثشاهد وقتی یه نفر استراتژی نداره خودش مقصره نه سهام، حد ضرر بگذارید رسید بی تعارف بفروشید، اگر هم نمیخواهید بفروشید ده بیست درصد که رفت پایینتر میانگین بزنید ، و هزار راه دیگه، منم از 98 سهامدارم چرا تو ضرر نرفتم؟
-
بورس طهران
#فزر #اظهارنظر_حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هییت مدیره در خصوص #افزایش_سرمایه شرکت #پویا_زرکان_اق_دره با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هییت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی موسسه حسابرسی امجد تراز ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ 1405/03/03 هییت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 5,400,000,000,000 ریال به مبلغ 8,400,000,000,000 ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی، بهره مندی از معافیت مالیاتی ارایه می گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت. شنبه 6 تیر 1405 این پست را برای دوستت هم بفرست 👌 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖🍃 👈 #بورس_طهران ، کانال شماست👇😍 🆔 @Boursetahran 🌷🇮🇷
-
صندوقچه بازار | StockArk
مطالب مهم #کدال 1404/04/06 🔸 #لطیف افزایش 15% نرخ پایه دستمال کاغذی در بورس کالا از 6 تیر ▫️▫️▫️▫️ 📍 #توسن ان فایر. شرکت بعد از کردستان، با شرکت گاز استان های فارس و کرمان هم قرارداد بهینه سازی مصرف گاز منعقد کرده که مشابه قرارداد قبلی پرداخت از طریق دریافت اوراق گواهی گاز خواهد بود. 📍 #رپویا قرارداد توسعه و پشتیبانی سامانه جامع سپرده های متمرکز با بانک مسکن به مبلغ 690 میلیارد تومان معادل 138% سود سال گذشته، 2 ساله 📍 #ثبهساز خرداد هم 126 میلیارد تومان فروش داشت و 6ماهه به فروش 2600 میلیاردی رسیده که 5% بیشتر از کل فروش سال گذشته بوده. ▫️▫️▫️ 🔹تینا صنعت مبدل زیرمجموعه #ختور سال گذشته 121 میلیارد تومان زیان ساخته و امسال به سود 53 میلیاردی رسیده. 🔹 تامین و فراوری مواد معدنی فولاد مبارکه سالانه 819 میلیارد تومان ساخت، 469% بیشتر از مدت مشابه 🔹 تولیدی ارمان موتور ارگ زیرمجموعه #خکرمان سالانه داد و 30 میلیارد تومان سود ساخت، 91% کمتر از مدت مشابه. 🔹#تبرک سالانه خوبی داد و 347 تومان ساخت، 108% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1825 تومان، P/E~5.3 و تقسیم سود احتمالا 30% ▫️ 90% سود از محل سود فروش سرمایه گذاری ها بوده و بخاطر تقسیم سود پایین زیرمجموعه ها سود سهام بخش کوچی از سود رو تشکیل میده. 🔹#بترانس سالانه تلفیقی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 69 و 91 تومان ساخت، 111% و 94% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 297 تومان، P/E~4.3 و تقسیم سود احتمالا 25% @StockArk
-
Mostafa
#قاسم سلام دوستان کسی اطلاع داره هدف قاسم چنده
-
کانال حاج علی
بلوکی ✅ معاملات بلوکی بازار 👈 خریدهای بلوکی در صنعت پتروشیمی ها از نکات قابل توجه بازار امروز بوده #جم بازم اینجا تو معاملات بلوکی هم هست
-
وسدید اصلا قبول نیست حرفت شپلی هم بازار پایه یا خیلی سهام دیگه این حرفا قدیمی شده
-
سهامی که خبر در پیش دارند تاپیکو و شستا برای عرضه اولیه ستاره خلیج فارس اما زمانی به شما سهم میرسد که اینها رشد قبل از عرضه را کرده باشند پس بدانید چه سهمی را در چه نقطه ای میخرید
-
صحرا زارع.
انشالله غایت ونتیجه تمام اتفاقات برای مردم شادی ورفاه بیاره..شبتون عالی
-
اروند فردا متعادل و شاید هم در پاین وقت صف خرید
-
Trader
#پکرمان یک سال یک شرکتی کار کرده . سودش هم پنجشنبه تقسیم می کند . در رشد بازار هم اصلا رشدی نکرد . علت فروش را نمی فهمم. اتفاقا بخرید. پی به ای هم می شکنه کپ را راحت پر می کند بعد از مجمع.