خودرو وبملت و فملی هم دارن اصلاح میکنن. احتمالا از فردا پالایشی ها هم وارد اصلاح میشن. اما حق خودرویی ها نبود اصلاح کنن چون رشدی نداشتن
-
ن کلهر
سصفها سهم راه خودش را میره. امروز اصلاح تموم شد. فردا هر کی دوس داره بفروشه و هر کی هم دوس داره بخره.
-
علی سلیمان زاده
فلوله پیش به سوی 1700 تومن قیمت زمین 3500 میلیارد تا 4000 براورد میشه چهاردانگه
-
غگل به نظرتون برای هر سهم چقدر سود میدن؟ پارسال هر سهم 22 تومن سود داده
-
فملی ورود فملی بین 1800الی 1760 وسلام
-
علی علی
گیج بودن بازار، منفی بودن وبملت فملی اروند نماد… رو هم بحساب نتایج مورد نظرتان قرار دهیم؟ اینها از هیجان ایجاد شده است
-
سصوفی بزودی معلوم میشه سود دولت و سرمایه گذار در رشد شارپ بازاره یا رشد همراه اصلاح.یه تجربه من از ره اورد بگم بهتون ،از سال 99هروقت صفحه سهمی شلوغ شد بدون اصلاح داره ،حالا خودتون مقایسه کنید با موقعی که بازار داشت هرروز مثبت میخورد،دریغ از یک نظر توی خیلی از سهام!!
-
ف ف
شپنا تا اخر سال 4000 تومان
-
مادیرا اشتباه بزرگ زندگی خیلیا ورود به این و شرکت تو افزایش سرمایه هاش بود… با اسم و بی رسم ترین اشغالللل
-
خموتور ❌تا سه هفته ی کاری دوباره 125 رو میبینه: یعنی دقیقاً 25% اصلاح؛ بعدش صعودش شروع میشه❌
-
بورس . ارز دیجیتال
شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. 6 تیر 1405 @Boursc