جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sol.oo
۲۱:۰۶:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصوفی بزودی معلوم میشه سود دولت و سرمایه گذار در رشد شارپ بازاره یا رشد همراه اصلاح.یه تجربه من از ره اورد بگم بهتون ،از سال 99هروقت صفحه سهمی شلوغ شد بدون اصلاح داره ،حالا خودتون مقایسه کنید با موقعی که بازار داشت هرروز مثبت میخورد،دریغ از یک نظر توی خیلی از سهام!!

لیست اخبار