شپنا تا اخر سال 4000 تومان
-
تحلیل عرضه اولیه ( تابان ذرت وفیروزه زهلال کولان ثشهر رانیز پاریز تادیکو تخاور حیات بتیس ولاعتماد رایا ) طلا دلار
💥عرضه اولیه های اینده طبق اطلاعات کانال ما @arze401 : ✅عرضه اولیه هاق #ثشهر و #پیمان طی هفته های اینده ⏳عرضه اولیه های در حال ثبت اطلاعات ارزشگذاری : 🚀 میدکو از عرضه های جدید بورسی رونمایی کرد؛ #بوتیا در مسیر ورود به بازار سرمایه 🔹 پس از عرضه موفق فولاد سیرجان ایرانیان (سیسکو)با تکمیل زنجیره تولید فولاد بوتیای ایرانیان، این شرکت درحال مجزا سازی و اماده ورود به بازار سرمایه خواهد شد. 🔹 فولاد سیرجان ایرانیان با تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تامین پایدار سنگ اهن، اب و برق و اجرای پروژه های کاهش بهای تمام شده، به یکی از سوداورترین دارایی های میدکو تبدیل شده است. تولید نیروی برق سبز #منجیل در استانه عرضه اولیه است. #وهور سهامدار صددرصدی این شرکت است. @arze401👈 کانال
-
ارز و دیجیتال | ArzoDigital
⚠️ رکود تورمی؛ خطرناک ترین وضعیت برای اقتصاد! خیلی ها فکر می کنند اگر بازار در رکود باشد، قیمت ها هم باید کاهش پیدا کنند؛ اما همیشه این طور نیست! 👇 📌 تورم یعنی افزایش مداوم سطح قیمت ها و کاهش قدرت خرید پول. مثلاً اگر خودرویی 1 میلیارد تومان بوده و بعد از مدتی 1.5 میلیارد تومان شود، بخشی از این افزایش ناشی از تورم است. اما یک وضعیت خطرناک تر هم وجود دارد… 🚨 رکود تورمی (Stagflation) یعنی رکود + تورم همزمان اتفاق بیفتند. ❌ خریدار وجود ندارد. ❌ معاملات کاهش پیدا کرده است. ❌ بازار در رکود است. اما… 📈 قیمت ها نه تنها پایین نمی ایند، بلکه همچنان افزایش پیدا می کنند! یعنی فروشنده حتی بدون اینکه مشتری داشته باشد، حاضر نیست قیمت را کاهش دهد و معمولاً قیمت های بالاتری هم پیشنهاد می کند. در برخی بازارهای ایران این شرایط مشاهده می شود؛ مانند: 🚗 خودرو 🏠 مسکن (در برخی دوره ها) به همین دلیل ممکن است تعداد معاملات کاهش پیدا کند، اما قیمت ها همچنان روند صعودی داشته باشند. 🎯 شناخت تفاوت تورم، رکود و رکود تورمی کمک می کند تصمیم های مالی و سرمایه گذاری را اگاهانه تر بگیریم، چون هر بازار در این شرایط رفتار متفاوتی از خود نشان می دهد. 💬 به نظر شما کدام بازار این روزها بیشتر درگیر رکود تورمی شده است؟ نظرتان را بنویسید. 👇 #اقتصاد #تورم #رکود_تورمی #سرمایه_گذاری #بازار_مالی #خودرو #مسکن #اموزش_اقتصاد #ارزدیجیتال 📊 کانال هوش مالی® 💰 📌 عضویت در واتساپ: https://whatsapp.com/channel/0029Vb9gwQb9Gv7OixfpYX1h 📌 عضویت در کانال و گروه: https://t.me/arzodigital https://t.me/FutureFAQ 🔹اگاهی مالی…🚀
-
فقط سهمای خوب بخرید مثه حتاید تاپیکو تیپیکو وپاسار جهش شیراز شپنا
-
شغل دوم درآمد اول
تحلیل بازار امروز و پیش بینی بازار فردا یکشنبه انگار امریکا با تمام شرکت های بورسی دست دوستی داده به غیر از ایران خودرو سایپا . نمیدونم این دو شرکت چرا اینجوری می کنند و واقعا از بازار عقب افتاده اند. امروز علیرغم اتفاقات زد و خورد دیشب بازار خوبی داشتیم و خیلی از سهام همچنان قفل صف خرید بودند و بعضی از سهام مثل #وبملت بعد از رشد خوب چند وقت اخیر در حال حجم خوردن و دست به دست شدن. فقط خودرو خساپا که هیچ رشدی نداشته اند تمام خبرهای منفی بورس را جذب می کنند. معاون رییس جمهور امریکا حرف جالبی زد، میگه اگه تو مفاد تفاهم نامه مشکلی دارید راهش این نیست که سریع دست به موشک بشید و کشتی ها را هدف قرار بدین، جواب خشونت خشونته، اگه مشکلی هست تلفن را بردارید و با صحبت مشکل را حل کنید. البته تندروهای داخلی این حرف ها تو گوششون نمیره و غیر از جنگ چیزی نمی خوان. به قول پزشکیان اومدند زدن رفتن و کلی کشته و خسارت برای ما بر جا گذاشتند و بخواهیم با همین فرمون ادامه بدیم دوباره هم همینه. بازار فردا هم بازاری پر عرضه ولی مثل امروز مثبت خواهد بود مگر چند سهمی مثل خودرویی ها و بانک ملت و شاید صندوق های اهرمی که رشد فزاینده ای داشتند. امروز هم بازار را خوب خریدند و این خریدها کار سهامداران خرد نبود و اصلا سهامداران خرد جرات خرید ندارند. چندین دفعه صف فروش وبملت خودرو خساپا جمع شد و اینها برای ما سیگنال خرید هست ولی تو سهامی که خودمون کار می کنیم که امشب یه بررسی روی همه سهاممون خواهیم داشت.
-
D E L T A | تصمیمهای هوشمند در آپشن
اصلاح 10% وبملت از زمان ارایه تحلیل 🔻
-
روهان
والبر من این سهم رو به دوهزار برابر کمتر نمیفروشم
-
Mehdi Moradi
وبملت فردا از منفی یک به مثبت 3
-
روهان
والبر والبر خود الماس هست
-
ارز و دیجیتال | ArzoDigital
📉 رکود همیشه به معنی کاهش قیمت نیست! خیلی ها تصور می کنن اگر بازاری وارد رکود شد، یعنی قیمت ها حتماً سقوط می کنه؛ در حالی که واقعیت اینه که ممکنه قیمت ها ثابت بمونه، اما خرید و فروش متوقف بشه. ❌ خریدار منتظر قیمت پایین تره… ❌ فروشنده حاضر نیست قیمت رو کاهش بده… 📌 نتیجه؟ معاملات انجام نمی شه و بازار وارد رکود می شه. اما یک اشتباه بزرگ اینجاست: اگر تمام سرمایه ات فقط در یک بازار مثل طلا، ملک یا خودرو باشه، حتی بدون ضرر اسمی هم ممکنه دچار خواب سرمایه بشی؛ و خواب سرمایه خودش یک هزینه پنهان و جدیه. 💡 سرمایه گذار حرفه ای فقط به حفظ سرمایه فکر نمی کنه؛ به گردش سرمایه و استفاده از فرصت های جدید هم توجه داره. در استوری های بعدی به صورت تخصصی درباره رکود تورمی، تفاوتش با رکود معمولی و اینکه در چنین شرایطی سرمایه مون رو چطور مدیریت کنیم صحبت می کنیم. 💬 به نظر شما کدوم بازار احتمال داره تابستون امسال بیشتر وارد رکود بشه؟ نظرتون رو برام بنویسید. 👇 #اقتصاد #تورم #رکود #رکود_تورمی #سرمایه_گذاری #مدیریت_سرمایه #طلا #ملک #بورس #ارز_دیجیتال #هوش_مالی کانال هوش مالی® 💰 📌 عضویت در واتساپ: https://whatsapp.com/channe
-
تحلیل نو
درود یه مطلب دلی و حاصل تجربه در بازار سرمایه عمدتا سهامداران سهامی که #جریان سود سازی #پایدار دارند را میخرند و به تارگت می رسانند. این وسط بعضی از سهام که ارزش ذاتی و جایگزینی بالایی دارند ولی مشکل در خلق ارزش افزوده و سود سازی دارند ، یک نوسان خوبی میکنند ولی مجدد برمیگردن به سطوح پایین قیمتی در واقع اسانسوری عمل میکنند. شما در بازار سرمایه سهام سود ساز و رشدی را انتخاب کن . مهم نیست از چه صنعتی و همواره لذت ببر در مواقعی برخی از گروه ها تغییرات بنیادی ایجاد می کنند و قاعدتا رشد انها بسیار بزرگتر از سایر قیمت های بازار خواهد بود. برای مثال در صنعت دارو سال قبل همین جا مطلبی درج کردم که این بازار در حال تغییر در نرخ ها به صورت جدیست و حاصل اون شده رشد های بسیار بزرگ در این صنعت و همچنان ادامه دار حالا یک سهامدار صنعت #قند مثلا اگر خودش رو با این بازدهی مقایسه کنه قطعا متعجب میشه و نباید اصرار کنه که روی همون صنعت این بازدهی رو بگیره به نظرم تا اینجای بازی بازار - پول در چهار گروه (نفتی پالایشی) ، ( غذایی - زراعت) ، (دارویی ) و سیمانی در حال کسب بازدهی هست. وقتی این صنایع به رشد حدکثری رسیدند پول ها یک نوسان در گروه های مستعد نوسان مثل خودرویی - قندی و… خواهد داد و مجدد برای سرمایه گذاری به این صنایع برمیگرده. معدنی ها - فولادی ها - بانکی ها هم حد وسط هستند یعنی هم نوسان دارند هم سرمایه گذاری . البته معدنی ها بیشتر سرمایه گذاری هستند به خصوص در صنعت مس و طلا به نظرم بازار ساز فعلا دوست داره بازار را با گروه فاندامنتال پالایشی به پیش ببره و عرضه ستاره #خلیج_فارس هم موید این نکته است. یادمه سال 99 برخی از سهام درجا زدند و شستا عرضه اولیه شد و 4 برابر شد جلوی چشم هزارن تحلیل گر از جمله من نوعی و یک درس بزرگ به ما داد که با #روند نباید جنگید شما وقتی با روند دوست باشی اگر ببینی بازی از یک گروه چنج شد به گروه دیگر چون در سود بزرگ از روند قبل هستی خیلی سریع تغییر بازی می دهی و با جریان بازار همگام میشی گفتم برای دوستان از دل بنویسم شاید گره گشا باشه و در اخر ارزو دارم بازار چنان رشدی داشته باشه که چشم دوستان حسود چهارتا بشه :) همین سلامت باشید.