سصفها سهم راه خودش را میره. امروز اصلاح تموم شد. فردا هر کی دوس داره بفروشه و هر کی هم دوس داره بخره.
-
عرضهاولیه/پذیره نویسی
💥عرضه اولیه های اینده طبق اطلاعات کانال ما @arzepaziire ✅عرضه اولیه هاق #ثشهر و #پیمان طی هفته های اینده ⏳عرضه اولیه های در حال ثبت اطلاعات ارزشگذاری : 🚀 میدکو از عرضه های جدید بورسی رونمایی کرد؛ #بوتیا در مسیر ورود به بازار سرمایه 🔹 پس از عرضه موفق فولاد سیرجان ایرانیان (سیسکو)با تکمیل زنجیره تولید فولاد بوتیای ایرانیان، این شرکت درحال مجزا سازی و اماده ورود به بازار سرمایه خواهد شد. 🔹 فولاد سیرجان ایرانیان با تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تامین پایدار سنگ اهن، اب و برق و اجرای پروژه های کاهش بهای تمام شده، به یکی از سوداورترین دارایی های میدکو تبدیل شده است. تولید نیروی برق سبز #منجیل در استانه عرضه اولیه است. #وهور سهامدار صددرصدی این شرکت است. @arzepaziire
-
اخبار شرکتها و مجامع
#سبجنو | سیمان بجنورد با ثبت فروش نزدیک به 10 هزار میلیارد ریالی، رشد درامد خود را تثبیت کرد گزارش فعالیت ماهانه سیمان بجنورد از تداوم روند مثبت درامدهای عملیاتی حکایت دارد؛ به طوری که شرکت در فصل نخست سال مالی توانسته رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته به ثبت برساند. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد سبجنو در خردادماه به 3,644 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 9,991 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش را نشان می دهد و از بهبود مستمر عملکرد فروش خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 6,347 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 3,174 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 15 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که نشان دهنده تقویت روند فروش در اخرین ماه فصل است. در مجموع، گزارش جدید سبجنو از رشد پایدار درامد، ثبت عملکردی بهتر از میانگین ماه های قبل و تداوم روند مثبت فروش حکایت دارد؛ موضوعی که می تواند چشم انداز عملیاتی شرکت را در ادامه سال مالی تقویت کند. @akhbar_majame
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
ضشنا 4031 ✅ دو روز گذشته در قیمت 777 ریال امروز در قیمت 1187 ریال 52 درصد بالاتر ببینید درباره 2 درصد و 3 درصد و اینا صحبت نمیکنما 52 درصد بالاتر. بهتون هم گفتم اگه سود بده میارم بالا نوش جون خودمون و بچه های کانال ویژه و کسایی که تو کانال عمومی بودند، به ما اعتماد کردند و این ریسک را قبول کردند. @TabloTrader
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
ضشنا 4031 یادگاری اینجا پیش شما بماند. ببینیم رو سفید میشیم یا نه قیمت فعلی : 777 ریال هیچگونه مسیولیتی در قبال این پیام ندارم. چون خیلی هاتون اپشن بلد نیستید. یادگاری هست برای اینکه در هیستوری کانال باقی بماند. اگر صفر شد و سوخت حتما میارم بالا اگر سودم کرد بازم میارم بالا. @TabloTrader
-
بورس Ichimoku حسین فتحی زاده
این تحلیل اهرم زمانی انجام شد و محکم همه جا بیان شد که همه کارشناس ها منتظر سقوط 30% بازار سهام بودند
-
🔸 بازار بورس تهران 🔸
#اوای_بازار 🎙صدای کارشناس 📌 نرخ ارز و گزارش شرکت ها، دو محرک مهم پیش رو برای روند بازار ✅ صنعت پالایشگاهی یکی از جذاب ترین های این روزهاست. 📊 وبملت، وتجارت و ونوین جذاب ترین ها در گروه بانکی هستند. 📣نازنین خالقی، کارشناس بازار سرمایه @BazarBourseTehran
-
شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس
✅️عملکرد خیره کننده زپارس در نیمه نخست سال مالی؛ درامدها 2.5 برابر شد 🔷️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل زپارس؛شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با انتشار گزارش عملکرد خردادماه و عملکرد تجمیعی 6 ماهه سال مالی 1405 در سامانه کدال، از ثبت درامد عملیاتی یک هزار و 557 میلیارد تومانی در نیمه نخست سال مالی جاری خبر داد؛ عملکردی که نشان دهنده تداوم روند رو به رشد فعالیت های این شرکت است. 🔸️زپارس در خردادماه نیز موفق به شناسایی 583 میلیارد تومان درامد از محل فروش محصولات شد که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و بیانگر شتاب گیری روند فروش در پایان فصل بهار است. بررسی عملکرد تجمیعی 6 ماهه شرکت نشان می دهد درامد عملیاتی زپارس از 612 میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و 557 میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رشد چشمگیر 154 درصدی را به ثبت رسانده است. این دستاورد، حاصل برنامه ریزی هدفمند، مدیریت اثربخش فروش و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی شرکت ارزیابی می شود. 🔸️در ترکیب درامدی شرکت، ذرت بذری 704 همچنان به عنوان محصول راهبردی زپارس نقش افرینی می کند. با حل گره 30 ماهه فروش این محصول و اتخاذ تدابیر مدیریتی موثر، درامد حاصل از فروش ذرت بذری به 681 میلیارد تومان رسید که بیشترین سهم را در سبد درامدی شرکت به خود اختصاص داده است. 🔸️رشد پایدار درامدها در کنار بهبود روند فروش محصولات، نویدبخش افق روشن تری برای زپارس و سهامداران این شرکت در ادامه سال مالی جاری خواهد بود. ✍روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی کشت وصنعت و دامپروری پارس، امید افرین و پاسخگو @zpars_ir http://axnegar.fahares.com/axnegar/ca43ce09f9e9587e32039af2bd1a29aeAgACAgQAAxkBCPpJeGpAMAdVM0i-1U0FTqKj9EX8Z8oZAAI6DmsbmcEBUjhEldhvFutQAQADAgADeQADPAQ.jpg
-
Jvad1998 خواجوی
فملی قیمت الان زیر 3000 تومان به والله خنده داره
-
مهدی پیروزفر
مارون من موندم ماسهامداران خرد چرا میریم توصف خرید نمادهای بسیار رشدکرده،اون موقع همین مارون بنیادی وسوداور که گزارشات خوبی هم داده رو تو کف قیمتی نمیخریم .مارون درست یکسال پیش افزایش سرمایه داد وباقیمت تعدیل شده5540باز شد،یکسال گذشته این سهم حتی پنج درصد هم رشدنکرده،نه اینکه سهم ضعیفی باشه بلکه مورد توجه سهامدارخردنیست.چرا وبه چه علت همگروهیای کوچکتر ازمارون رشدسنگین کرده ولی مارون رشدی نکرده.ایا علت بازارگردانی ضعیف سهم است یاعلل دیگر؟ منکه نمیدونم کسی میدونه،بگه
-
سعید پیرنیا
فزر 55 درصد میشه افزایش سرمایش خیلی راحته خودتون حساب کنید سرمایه جدید 8٫4 میلیارد سهم تقسیم بر 5٫4 میلیارد سهم موجود میشه 1٫5556 منهای یک کنید میشه افزایش سرمایه 55٫56 درصد قیمت باز شدن سهم هم میشه: قیمت پایانی اخرین روز معاملاتی تقسیم بر 1٫5556 راحت و اسوده