#وسدید دی ماه 1402 در قیمت 540تومان قرار داشت و اکنون در تیرماه 1405 قیمت سهم 180تومان است بعد از گذشت تقریبا 2سال و 7ماه قیمت سهم از 540 به 180 رسیده یعنی دقیقا یک سوم شده در دی ماه 1402 قیمت 207 اتومات کارخانه 418میلیون تومان بود علی برکت الله
-
خودرو به جرات میگم به همراه خگستر بدترین سهم بازاره خیلی ها رو زده زمین بیش از یکسال می خوام خارج بشم بدون ضرر ولی اینقدر زدن تو سر قیمت نشده خگستر که شش ساله گیرمون انداخته
-
عدنان جعاوله
فزر دوستان عزیز هر روز فزر بخرید . اصلا به گفته های بنده توجه نکنید . کامنت های بنده رو فقط دوستانی که به بنده لطف داشتند و سوال کردند ببینند
-
کانال حاج علی
#تلیسه روز جاری در بخش دیگری از سهام بازار که در ابن موج صعودی قفل بودند با نزدیک شدن به سطوح مقاومتی شاهد عرضه های سنگین بودیم .
-
سعید پیرنیا
فزر ببینید دوستان افزایش سرمایه از سود انباشته در درجه اول برای خروج نقدینگی از شرکت هست حالا این خروج نقدینگی هم برای ندادن مالیات و هم طرح های توسعه شرکت می تونه باشه من تجربه سه تا سهم که افزایش از سود انباشته داشتن میگم خودتون متوجه میشوید بوعلی ، سیستم ، قچار دو تای اولی بعد افزایش سرمایه گپ رو پر کردن ولی سومی بعد افزایش باز ریزش داشت اینکه چی میشه باید تو خود شرکت دنبالش بگردی ، دو تای اولی سود تقسیمی خوب و سود سازی خوب دارند ولی سومی اصولاً تقسیم سود حداقلی و صرف افزایش سرمایه برای ندادن سود به سهامدار و خروج نقدینگی هست پس خط مشی حقوقی و روند سهم قبل افزایش سرمایه می تونه بگه که افزایش از سود انباشته خوبه یا نه بازم میگم اطلاعات نادرست به سهامدار ندیم چون خودمون سهمو نداریم
-
مجتبی حقیقت
سینرژی فعلا روند نزولی ست .به یک شرط خلاف این هست و اونم اینکه فردا قیمت . چه کف . چه سقف. بالای قیمت های کف . و سقف امروز. در پایان معاملات فرد.ا بسته بشه.
-
اهرم ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید
-
شپدیس امروز جو سود بانکی در کل بازار باعث شد حجم بسیاری از معاملات پایینتر از حد انتظار باشه که قویا تکذیب شد از فردا پر قدرت تا رشد حداقل 50درصدی ادامه می دهیم
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 💎💎💎💢 فن افزار سهمی فراتر از انتظار 💢💎💎💎
-
امیر
#وتجارت این افشای پوپلین خیلی مسخرس زده هیچی تو سودی ک برا بانک تجارت میسازه مشخص نیست
-
مجید خوند
وبملت روزای قشنگی برای کشور. هست. مواظب سهم هاتون باشین