فن افزار 💎💎💎💢 فن افزار سهمی فراتر از انتظار 💢💎💎💎
-
سعید پیرنیا
فزر قدیم یادم میاد وقتی میخواستی کارگزاری ثبت نام کنی جلوت یه پرسشنامه میزاشتن که ببینند چقدر معلومات داری میخوای وارد بازار بشی حتی تو خود کارگزاری واست کلاس رایگان میزاشتن ، میخواستم بدونم الان چجوریه کسی اطلاع داره؟
-
فملی یه اقای سامان بوده کجایی بفرمایید فردا فملی حالش چطوره رد کنم بره بازم اصلاح داره
-
دلگشا
#پارسان #کرماشا صورت های_مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) شرکت صنایع_پتروشیمی_کرمانشاه •️ شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 6,051 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 134 درصد افزایش داشته است. •️ «کرماشا» با سرمایه ثبت شده 10,587,600 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 64,063,306 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. 1405-04-02 23:30:22 (1545669)
-
سرمایهگذاری ارزشی “اسکینی”
#زاگرس | تولید در 50% ظرفیت ㅤ 💱 پتروشیمی زاگرس در خردادماه با حدود 50% ظرفیت فعالیت کرده و نزدیک به 146 هزار تن متانول تولید کرده است. شرکت در این ماه حدود 115 هزار تن محصول را با نرخ نزدیک به 51 هزار تومان به فروش رسانده؛ عملکردی که با توجه به سطح بهره برداری فعلی، قابل قبول است. نرخ فروش خرداد نیز حدود 2 برابر خرداد سال قبل ثبت شده و بخش مهمی از رشد مبلغی فروش را توضیح می دهد. ㅤ ㅤ ☑️سرمایه گذاری ارزشی ㅤ @eskini_vi
-
روهان
پلاسک کم نبودن سهامی که در کمتر از دو سال بازدهی چندصد برابری داشتند…کدما غنوش بایکا وسالت نوری ساروم و و و خودم سال 1401 یک میلیون تومن سهام بانک قرض الحسنه رسالت رو داشتم که شد صدوسی میلیون تومن و اگر نمیفروختم به سیصدوپنجاه میلیون هم میرسید الان بسیاری از سهام این پتانسیل رو دارند .. یکیش همین پلاسکو کار هست
-
David
کمرجان 600 شاید
-
آرتین
#فزر واقعا فزر فروشی نیست.نمیدونم بعضیا چطور تو صف فروش میفروشن.شاید ترس از ضرر بیشتر !! خب در هر صورت ضرر میکنن!
-
امیرمسعود رحیمی
خودرو هر وقت فملی و وبملت صف خرید محکم بستند، اونوقت خودرو و خساپا هم متمایل به مثبت معامله میشن ولاغیر. دیگه خودرو سال 99 وجود نداره. الان کروز اومده
-
YAS borss
فملی دوستان هر سهمی که بره افزایش سرمایه و یا تقسیم سود طبیعیه مقداری اصلاح کند لذا نگرانی ندارد
-
شاملا نرخ خرید ماده معدنی سولفات سدیم افزایش وحشتناکی داشته در کنار این اگر بخواد kcl رو با دلار نیمایی بخره وضعیت کمی نگران کننده میشه…