جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سعید پیرنیا | s.pirnya
۲۰:۵۱:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر ببینید دوستان افزایش سرمایه از سود انباشته در درجه اول برای خروج نقدینگی از شرکت هست حالا این خروج نقدینگی هم برای ندادن مالیات و هم طرح های توسعه شرکت می تونه باشه من تجربه سه تا سهم که افزایش از سود انباشته داشتن میگم خودتون متوجه میشوید بوعلی ، سیستم ، قچار دو تای اولی بعد افزایش سرمایه گپ رو پر کردن ولی سومی بعد افزایش باز ریزش داشت اینکه چی میشه باید تو خود شرکت دنبالش بگردی ، دو تای اولی سود تقسیمی خوب و سود سازی خوب دارند ولی سومی اصولاً تقسیم سود حداقلی و صرف افزایش سرمایه برای ندادن سود به سهامدار و خروج نقدینگی هست پس خط مشی حقوقی و روند سهم قبل افزایش سرمایه می تونه بگه که افزایش از سود انباشته خوبه یا نه بازم میگم اطلاعات نادرست به سهامدار ندیم چون خودمون سهمو نداریم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار