جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| parsa4572
۲۰:۵۱:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو به جرات میگم به همراه خگستر بدترین سهم بازاره خیلی ها رو زده زمین بیش از یکسال می خوام خارج بشم بدون ضرر ولی اینقدر زدن تو سر قیمت نشده خگستر که شش ساله گیرمون انداخته

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار