خودرو به جرات میگم به همراه خگستر بدترین سهم بازاره خیلی ها رو زده زمین بیش از یکسال می خوام خارج بشم بدون ضرر ولی اینقدر زدن تو سر قیمت نشده خگستر که شش ساله گیرمون انداخته
-
mina.MT72
#شپلی حقوقی ریز داره میفروشه. حقیقی هم ورودش را متوقف کرده. امیدواریم این هفته درصدی ها خرید خوبی کنند تا مقاومت 550رابتونیم رد کنیم
-
Poriya Askari
غگل چرا بیخیال بشیم؟ 40تا50 سود هم بده خوبه
-
عدنان جعاوله
فزر مثلاً این که تا حد اکثر دو ماه سهام جایزه شما در پرتفو نمی نشیند و قابل فروش نیست
-
الومینا امروز خرید انجام شد در منفی 3 از فردا اماده صعود باشید
-
ف ف
غمینو گزارش مالی عالی داده
-
بورس۲۴ | Bourse24
تالار صادراتی در یکشنبه 7 تیر 1405 شاهد عرضه فولاد و سیمان خواهد بود به گزارش بورس 24، جزییات عرضه های تالار صادراتی بورس کالای ایران برای روز یکشنبه 7 تیر 1405 منتشر شد. https://www.bourse24.ir/news/358795/
-
بورس .
شبندر شپنا که اصلا اجازه ورود نمیده باز شبندر دمش گرم 🟢🟢
-
Universaljoint
#شاخص_بورس به قول یک بنده خدایی تا پارسال فقط اب وبرق و نت قطع میشدن امسال خدا رو شکری بانک هم به اینا اضافه شد 👊👊👊👊خدا قوت دلاورا
-
محمدرضا
#ختور درود دوستان ،در مورد شرکت تینا صنعت کسی اطلاعاتی داره؟و اینکه ربطش به ختور چیه؟
-
ehsan 2016
اهرم امروز معاملات جالبی توی ضهرم 5035 داشتیم پرمیوم داست سی درصد زیر ارزش واقعی بلک شولز معامله میشد. وای از این خرید و فروش های گله ای