دشیری تصمیمات مجمع که اومده اصلاحیه هم اومده چرا منتظرید بازار منفی بشه بعد بازگشایی کنید ؟؟؟؟
-
مستر صاد
گلدا ⚠️ سهام تاپ هر صنعت ، شروع به حجم خوردن کنن ، مارکت روند صعودی فعلیش تمام خواهد شد ، و نفس خریداران بریده خواهد شد. کوتاه مدتی روند صعودی تمام خواهد بود با توجه به حجم های عرضه در تاپ های هر صنعت. مثال پالایش : شپنا روانکار : شسپا روغن خوراکی: غکوروش ، غدانه حمل و نقل : حسینا ، حکشتی و و و… ⚠️⚠️
-
ثشرق همین فرابورس که ورود زدم قبلا 60 درصد تو سود هستم 6 سال در در روند نزولی بوده فعلا هم 200 درصد کمتر از سقف 99 میام ثشرق با بازیگر هماهنگ هستم
-
محمد
#تپکو بازار متعادلی نداریم ، سهم های سنگین روز ها هست صف خریدن ( سهم هایی که حقیقی های عادی اصلا نمیتونن به راحتی صف خریدشون کنن ) ولی سهمی مثل تپکو با این همه جا موندگی هیچ توجهی بهش نمیشه ، اونوقت بعضیا میگن به خاطر تورمه که بورس مثبته ! اگه به خاطر تورم بود تپکو الان 40 تومن نبود !
-
خگستر اشغال ترین سهام های بورس سهم های خودرویی
-
@avaboors. codal
#زاگرس #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #پتروشیمی_زاگرس •️ شرکت پتروشیمی زاگرس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,864,426 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشته است. •️ زاگرس با سرمایه ثبت شده 2,400,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 109,362,292 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افت داشته است. 1405-04-06 17:16:24 (1556507) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @avaboorscodal
-
نسترن امیری
#غدانه من امروز فروختم نماد وثخوز خرید زدم راضی هستم
-
ایمان پور
گلدا نوید جان احتمال زیاد توریل فردا با صف فروش باز میشه مونده به بازار ایا بازار هم لنگ میزنه یا نه در هر حال فعلا ورود نداره توریل صندوق زرگر رو نگه دار و خدارو شکر کن
-
نهال #نهال عالی
-
فملی دوستان عزیز فملی جای رشدش بیشتر از این عدداست با نرخ دلار و انس جهانی و مصرف صنایع ، پس خواهشن خودتون با دست مبارک زمینه نابودی سهامتون رو فراهم نکنید . تو صف فروش نرید . که بتونه سیر صعودیش رو پیدا کنه ، این حرکت به ضرر شما و به نفع خریدار نوسان گیر و فرصت طلب میشه .
-
فملی فردا صف خرید سنگین@@@