جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد | mohammad2010
۱۷:۲۳:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#تپکو بازار متعادلی نداریم ، سهم های سنگین روز ها هست صف خریدن ( سهم هایی که حقیقی های عادی اصلا نمیتونن به راحتی صف خریدشون کنن ) ولی سهمی مثل تپکو با این همه جا موندگی هیچ توجهی بهش نمیشه ، اونوقت بعضیا میگن به خاطر تورمه که بورس مثبته ! اگه به خاطر تورم بود تپکو الان 40 تومن نبود !

لیست اخبار