#تپکو بازار متعادلی نداریم ، سهم های سنگین روز ها هست صف خریدن ( سهم هایی که حقیقی های عادی اصلا نمیتونن به راحتی صف خریدشون کنن ) ولی سهمی مثل تپکو با این همه جا موندگی هیچ توجهی بهش نمیشه ، اونوقت بعضیا میگن به خاطر تورمه که بورس مثبته ! اگه به خاطر تورم بود تپکو الان 40 تومن نبود !
-
باشگاه صنعت آلومینیوم Aluminium
عرضه الومینیوم در بورس کالا یکشنبه 1405/04/07 (تالار حراج همزمان) ⏪ الومینیوم ایران (ایرالکو) 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.80 (نقدی) قیمت پایه = 4759523 ریال عرضه اولیه = 1000 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل: انبار کارخانه ایرالکو ا-----------ا ⏪ الومینیوم جنوب (سالکو) 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.80 (نقدی) قیمت پایه = 4759523 ریال عرضه اولیه = 900 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل= انبار کارخانه الومینیوم جنوب در لامرد فارس ا-----------ا ⏪ الومینای ایران (جاجرم) 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.75 (نقدی) قیمت پایه = 4747624 ریال عرضه اولیه = 300 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل: انبار کارخانه جاجرم ا-----------ا ⏪ الومینیوم المهدی 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.80 (نقدی) قیمت پایه = 4759523 ریال عرضه اولیه = 250 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل= بندرعباس 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.70 (نقدی) قیمت پایه = 4735725 ریال عرضه اولیه = 300 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل= بندرعباس @Alinclub T.me/alinclub
-
غالبر تا روند سهم عوض نشده نه بخرید نه بفروشید
-
محمد گل یاری
# کچاد سلام ،
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
🔴 بیش از 50 درصد ارزش کل صف های خرید بازار، تنها در 7 نماد متمرکز شده است پالایش - شپنا - حکشتی - تاپیکو - رمپنا - شستا - شبندر تمرکز بیش از نیمی از ارزش صف های خریدها فقط در 7 نماد، ریسک بازار را افزایش می دهد. در چنین شرایطی، اتکا صرف به صف خرید می تواند گمراه کننده باشد؛ زیرا با تغییر روند حمایت یا جریان نقدینگی، از این صف ها ممکن است به سرعت عرضه ها افزایش داشته باشد .
-
اهرم بازار فعلا غیر منطقی رفتار نکرده قبل از پیش گشایش گفتم صف خرید قدرتمند نبنده میشه سیو سود کرد اهرم هم که هم ابتدای بازار هم میانه بازار مثبت 2 معامله میشد راحت میتونستی با سود روزانه خروج بزنی این منفی هاهم در این هفته به نظرم جذابن و مناسب ورود نشانه ای از ریزش نمیبینم ان شا الله که همگی پرسود باشیم موفق باشید
-
مهدی 1359
اهرم بعد اینا نوبت خودرو وغدیر و فارس میشه ک لنگر بازار رو نگه دارن
-
سغرب فقط سباقر
-
Amin
#شاخص_بورس صف شستا فردا میریزه… منفی و صف فروش میشه صبح اول وقت بفروشید
-
فزر سود سهام برخی از سهام داران به دلیل اخلال بانک ملی برگشت خورده امور سهام پیگیری کنید.
-
برگ سبز بازار سرمایه
#خدیزل 290 ریال سود تقسیم کرد. #حبندر 2973 ریال سود تقسیم کرد.