ثشرق همین فرابورس که ورود زدم قبلا 60 درصد تو سود هستم 6 سال در در روند نزولی بوده فعلا هم 200 درصد کمتر از سقف 99 میام ثشرق با بازیگر هماهنگ هستم
-
طاها بیاتی
❤️🩷💜 وبملت سود ساز ، پایدار و مطمین. 💜🩷❤️🧡💙💚🩵 💎💎💎 بانک ملت اینده درخشان بورس ایران 💎💎💎
-
حافرین من دارم تحلیل درست از سهم بهتون میدم بازم میگم شرکت تا اخر سال بعد ب 133 واگن میرسه خط ریلی شلمچه بصره در عراق فقط 32 کیلومتر مونده ک زیر سازیش در حال تکمیل است اواسط سال بعد قطارها از تمام استانها میرن عتبات عالیات از شهرهای عراق میان مشهد و قم 20 میلیون زایر ایرانی و 6 میلیون زایرعراقی ک دلاری هست فروش شرکت ب 20 همت میرسه سود حافرین بالای 440 ت میشه خواهید دید برای تک تک سهامتون بالای 1200 ت سرو دست میشکونن خرد خرد جمع کنید و نگهداری
-
دخترم تمام دنیام
#خرینگ ازین سهم های مشهدی فاصله چند کیلومتری بگیرید
-
Tradingflight
#ثبهساز 📊تحلیل تکنیکال نماد ثبهساز به زبان ساده: ✅نماد مورد نظر در لِگ اخیر صعودی خودش حوالی 80 درصد رشد قیمتی رو تجربه کرده. ✅هم اکنون تریل حد ضرر روی محدوده ی 150 ت توصیه میشه. ✅مشروط بر حفظ محدوده ی حمایتی مذکور قابلیت بررسی برای ورود جدید نیز خواهد داشت. ✅ مقاومت پیش روی سهم حوالی قیمتی 168 ت. ✅این تحلیل صرفن یه دید کلی و نظر شخصی هست و به تنهایی نمیتونه معیار مستقیم معاملات قرار بگیره… #تحلیل_شخصی 1405٫04٫06 کانال تلگرامی تحلیلی بازار سرمایه: @Tradingflight_channel پیج اینستاگرامی تحلیلی بازار سرمایه: https://instagram.com/tradingflight?igshid=d3l0MnIyMTd0eDVx ✅لطفا برای دوستان بورسی خودتون به اشتراک بگذارید🙏🌹
-
بورس طهران
#سپید 💥 سپید ماکیان سال مالی 29 اسفند 1405 👈 #تحلیل_درخواستی 👈 ارزش بازار امروز شرکت 26,154 میلیارد تومان است و در دسته شرکتهای متوسط تقسیم بندی میشود و از نظر ارزش بازار در رتبه 127 قرار می گیرد 👈 در اخرین مجمع عمومی ، شرکت 32% سود نقدی تقسیم کرده است 😔 👈 شرکت در اردیبهشت ماه 5,016 میلیارد تومان فروش را تجربه کرده است که نسب به ماه گذشته 28% رشد و نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد 260% رشد فروش هستیم 😍 👈 شرکت این پتانسیل را دارد تا در سال مالی جاری بتواند سود 8,570 میلیارد تومانی را محقق کند ، پس EPS = 9522 R P/E forward= 3/05 💥 سپید بشرطی که بتواند هزینه های تولید را مدیریت کند می تواند ، در حال حاضر سهم خوبی است 👈 نسبت مطالبات به دارایی ها 15% است 😔 💥 این تحلیل فقط نظر شخصی است و فاقد اعتبار لازم است ، لطفاً برسی کنید 🌹🙏 شنبه 6 تیر 1405 این پست را برای دوستت هم بفرست 👌 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖🍃 👈 #بورس_طهران ، کانال شماست👇😍 🆔 @Boursetahran 🌷🇮🇷
-
کانال تحلیلی بورس
🔹و چه جالب که تقویم اطلاعات و اتفاقات بازار هم تقریباً میانه مرداد را نشان می دهد و از ان پس به بعد باید تحولات و رویدادهای دیگری پیش پای بازار قرار گیرد عزیزان در نظر داشته باشید ما در مقطع فعلی باز هم تکرار می کنیم در یک بستر ارام سیاسی که تحولات پیچیده و سخت نمی شود، با رویدادهایی مواجه ایم که می تواند سرعت رشد و کاهش بازار را تغییر دهد و در حال حاضر و طی این هفته گزارش های ماهانه است که این موضوع را در دست خود گرفته و نبض بازار را در اختیار دارد 🔸انقدر نسبت به کدال زاویه نداشته باشید به همین چند روز نگاه کنید گزارش برخی شرکت ها مثلاً دزاگرس، غمهرا یا زفکا یا برخی دیگر که همین چند روز منتشر شده به خوبی عملکرد این دسته از اطلاعات در بازار را نشان می دهد اگر قرار باشد با انرژی جدیدی مسیر تابستانه رشد بازار را طی کنیم شک نکنید انرژی از دل همین شرایط بیرون می اید جریان پول ان قدرتی که برخی تصور می کنند را ممکن است نداشته باشد اما شجاعت جریان پول می تواند از دل این گزارش ها بیرون بیاید 🔹از همین روست که از همین ابتدای تابستان و روزهای ابتدایی هفته روی این موضوع تاکید موکد داریم که انچه از دل این گزارش ها بیرون می زند خوراک روزها و هفته های اتی بازار است و معتقدیم می توان روی ان خانه ای بنا کرد که بازدهی دوباره را به دست اورد. ببینید بازار طی این مدت 6 هفته عملکرد بی نظیری را داشته مهم ترین استراتژی سهامداران باید این باشد که بازدهی خوب این مدت را حفظ کرده و بازدهی جدیدی را از دل تغییرات و شرایط و تحولات بیرون بکشد بازدهی که در مرحله جدید ان سرعت قبل را نداشته و به سختی به دست خواهد امد و این سختی می تواند با کمک این گزارش ها شرایط بهتری را تجربه کند 🔸در نهایت جمع بندی بحث بالا و بازار و شرایط امروز این است که نمادها به نقاطی رسیدند که به مرز تعادل نزدیک شده اند بسیاری از نمادها قیمت های فعلی و شرایط سوداوری توجیه نمی کند بسیاری هم با دیتای فعلی در مرز تعادل قرار دارند انچه از این پس سره از ناسره را مشخص کرده و جریان روند بازار را تغییر می دهد چیزی جز رسیدن اطلاعات جدید و سوار شدن جریان پول روی انها نیست با این شرایط و این مسیر است که بازار می تواند فضای خوبی را تجربه کند و دوباره در مسیر مثبت قرار گیرد اما یک نکته را به ان اضافه کنیم و ان هم اینکه در مسیر جدید سرعت رشد...
-
دخترم تمام دنیام
#وسدید دی ماه 1402 در قیمت 540تومان قرار داشت و اکنون در تیرماه 1405 قیمت سهم 180تومان است بعد از گذشت تقریبا 2سال و 7ماه قیمت سهم از 540 به 180 رسیده یعنی دقیقا یک سوم شده در دی ماه 1402 قیمت 207 اتومات کارخانه 418میلیون تومان بود علی برکت الله
-
شپنا دلیل این صف خرید چیست نسبت به سهام دیگه پالایشی ؟
-
عادل
صحبت شما کاملا صحیح هست گزارش رو که دیدم بلافاصله با غکورش جابجا کردم غکورش هم خیلی رشد کرده البته اما گزارشات شفافیت داره
-
شپلی سلام سوپر گزارش فروش شرکت شپلی رو به دست اندر کاران ان خصوصا دکتر ایرانزاد مدیریت محترم شرکت و پرسنل خدوم شرکت و در راس ان کارگران عزیز و زحمتکش شرکت تبریک عرض می کنم این امر اتفاق نیافته مگر با وحدت و زحمات شبانه روزی این عزیزان لذا ما سهامداران خرد و کلان قدر دان انها هستیم و امیدواریم که شرکت که در ابتدای توسعه و پیشرفت روز به روز بدرخشد و ققنوس برخاسته از خاکستر اوج بگیره و قله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح نماید باز می گویم متشکریم متشکر قدر دانیم و قدر دان موفق باشید و معید