فملی دوستان عزیز فملی جای رشدش بیشتر از این عدداست با نرخ دلار و انس جهانی و مصرف صنایع ، پس خواهشن خودتون با دست مبارک زمینه نابودی سهامتون رو فراهم نکنید . تو صف فروش نرید . که بتونه سیر صعودیش رو پیدا کنه ، این حرکت به ضرر شما و به نفع خریدار نوسان گیر و فرصت طلب میشه .
-
صبا #صبا «صبا» از معاملات خرداد 344 میلیارد تومان سود گرفت ،شرکت گروه مالی صبا تامین که سهام ان با نماد «صبا» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد.
-
اهرم بازار فردا خیلی به نظرم مهمه اگر منفی هاش خریدار خوبی داشته باشه میشه به ادامه روند صعود امیدوار بود اگر مثل صف فروش امروز فملی، صرفا حجم بخوره همچنان اصلاح داریم همین هفته بازار به نظرم برمیگرده صعود تموم نشده مگر اینکه دیگه یه خبر خاص بیاد موجب ریزش خاصی بشه با ثبات شرایط فعلی ادامه صعود رو انتظار داریم
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 رشد 123 درصدی درامد «چکاوه» در بهار 1405 🔹 امارهای مربوط به گزارش فعالیت ماهانه منتهی به 31 خرداد 1405 شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه نشان می دهد «چکاوه» در این دوره یک ماهه در مجموع 166 میلیارد تومان درامد از محل فروش داخلی کسب کرده است. 🔹 مقایسه این رقم با درامد 37 میلیارد تومانی خرداد سال 1404، رشد 349 درصدی را در فروش ماهانه این شرکت نشان می دهد. 🔹 نماد چکاوه در این دوره سه ماهه در مجموع 312 میلیارد تومان درامد به دست اورده است. این رقم در مقایسه با درامد تجمیعی 140 میلیارد تومانی بهار سال گذشته، رشد 123 درصدی را نشان می دهد. 🔗 ادامه خبر #چکاوه @shahrebours https://shahrebours.com/s/261938
-
سهامدار واقعی
#شپلی گزارشات خاص ادامه داره و این درامد 1450 میلیاردی بدون فروش از موجودی بود. خرداد تقریبا تولید 42% رشد داشته و نرخ الیاف 180% و نرخ نخ 270% بالاتر از ماه مشابه بوده. بهار هم با رشد 145% نرخ ها به رشد 230% درامد رسید و رکورد فروش فصلی رو با اختلاف شکست. گزارش خاصی بود.
-
حامی برازنده
#بهپاک چرا باید صف فروش باشه؟؟؟واقعا شگفت اوراست…
-
کامران
#صبا «صبا» از معاملات خرداد 344 میلیارد تومان سود گرفت شرکت گروه مالی صبا تامین که سهام ان با نماد «صبا» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد.
-
رها
#وساپا مطمین باشید حالا حالاها خبری از واگذاری نیست وگرنه یه عده رانتی اول از همه میدونستن و سهم به کسی راه نمیداد
-
بازار مسکن از اوایل اسفندماه حدودا در برخی نقاط؛ 50% بازار بورس حدودا 60% خودرو هم تقریباً 90 تا 100% حالا طلا از سقف خودش 30% کاهشی بوده است. قطعا حتی بدون هیچ نمودار و تحلیل تکنیکالی ارزندگی طلا در حال حاضر خیلی بیشتر است.
-
Zcatiz Zcatiz
شستان ملی و صادرات شما هم اختلال داره ؟
-
صندوق های طلای بورس ایران
نمای #صندوق های #طلا ➖#ارزش_معاملات: 4,345.4 🟩#درصد_پایانی: % 2.18+ 🟩#درصد_اخرین: % 1.80+ 🟥#برایند_پول_حقیقی: 200.4- 🟥#برایند_پول_درشت: 461.5- اخرین اپدیت: 16:01 #D1405_04_06 #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0