#غدانه من امروز فروختم نماد وثخوز خرید زدم راضی هستم
-
Rezaتنها
#ورنا فرداکل گروه خودروبرمیگردن
-
H.gh Ghasemi
گلدا جناب اقای سعیدی لطفا قیمت خروج فارس و سمگا را هم اعلام کنید. ممنون
-
کچاد خودش نمیتونه نگه داره شاخص ببره بالا
-
دفارا امسال حداقل 250سود می سازه به 2000 هم میرسد
-
مریم احمدی تبار
میشه بفرماید تا الان چند بار مجمع #تپولا شرکت کردید
-
ثشرق فردا صف فروش باز میشه و میره برا حجم خورده و کم کم صعود…
-
stock & options
#حپارسا •️ شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 2,409,718 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 134 درصد رشد داشته است. •️ حپارسا طی عملکرد 8 ماهه سال مالی منتهی به 1405/06/31 مبلغ 19,414,161 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 102 درصد رشد داشته است.
-
ثشاهد قبلا" هم عرض کردم تا زمانی که شاخص اصلاح نکنه ثشاهد در فاز اصلاحی میمونه ، چون از 560 تومان،، 60 درصد رشد کرده بود و از شاخص بیشتر رشد داشته ،
-
طاها بیاتی
❤️🩷💜 وبملت سود ساز ، پایدار و مطمین. 💜🩷❤️🧡💙💚🩵 💎💎💎 بانک ملت اینده درخشان بورس ایران 💎💎💎
-
حافرین من دارم تحلیل درست از سهم بهتون میدم بازم میگم شرکت تا اخر سال بعد ب 133 واگن میرسه خط ریلی شلمچه بصره در عراق فقط 32 کیلومتر مونده ک زیر سازیش در حال تکمیل است اواسط سال بعد قطارها از تمام استانها میرن عتبات عالیات از شهرهای عراق میان مشهد و قم 20 میلیون زایر ایرانی و 6 میلیون زایرعراقی ک دلاری هست فروش شرکت ب 20 همت میرسه سود حافرین بالای 440 ت میشه خواهید دید برای تک تک سهامتون بالای 1200 ت سرو دست میشکونن خرد خرد جمع کنید و نگهداری